Екипът на рекламна агенция Princeps Advertising реализира поредния си успешен проект : организация и ПР мениджмънт на събитие по случай откриването на третото заведение от веригата бар & динър „Марсилия”.
На 23.09.2009г., в София. с изискано парти в присъствието на светски личности, медии и отбрани гости, заведението официално отвори врати.
Най-новото място за срещи в София е идеално за чаша кафе, обяд, вечеря, коктейл, а защо не и скъпо питие, придружено с пура. Заведението предлага на гостите приятна атмосфера, перфектна кухня и ексклузивна винена листа.
Интересната шоу-програма на откриването стартира на самия булевард, непосредствено до входа на заведението, където актьори с атрактивни костюми и кокили посрещаха гостите. С танци и умело жонглиране с огън, те подготвиха пристигащите за една различна и вълнуваща нощ.
В официалната част на вечерта собствениците на заведението и кметът на община „Триадица”, г-н Евтим Евтимов, прерязаха червена лента и вдигнаха тост за успеха на заведението.
Непосредствено след официалната част, с чаша шампанско в ръка, гостите се насладиха и на пищна заря. За доброто настроение през вечерта, танците и горещите страсти се погрижи поп & джаз формация „Камино” със специалното участие на Стефан Илчев – копието на гласа на Лили Иванова.
„Нощта на изненадите” – така управителят на заведението Слав Ценов обобщи преживянато в края на вечерта – „За нас клиентите са най-важни. Радваме се, че успяхме да подарим на гостите си една специална вечер. Вярваме, че новото заведение ще отговори на високите им очаквания и в бъдеще ще ги изненадваме все по-приятно.”
Всички присъстващи получиха като подарък специални карти за отстъпка в заведението, отбрани вина от избата на „Марсилия”, както и брандирани изненади на мобилните си телефони чрез иновативна технология за блутут маркетинг.