Надникнете зад завесите.
ОБОБЩЕНА СТАТИСТИКА
Стастиката по-долу е от 1991год. до днес.
над 11293
рекламни кампании
над 159753
изпити кафета
над 335
доволни клиенти
над 1354709
завършени задачи
Принцепс Адвъртайзинг е агенция за пълно комуникационно обслужване с вече над 33 годишен опит на българския пазар. Принцепс е една от най-първите рекламни агенции в страната. Успехът на нашите клиенти, както преди десетилетия, така и сега е най-добрата референция, която можете да намерите за нашата работа. От компании със столетна история, до новосъздадени продукти и услуги на start up компании, при нас ще намерите клиенти от различни мащаби и от всякакви сфери на бизнеса, обединени от желанието да бъдат най-добрите.
Какво можем да ви предложим?
Щом разглеждате този сайт, значи най-вероятно сте осъзнали нуждата от професионална подкрепа по пътя към успеха си. Искаме още в началото да Ви уверим, че сте на правилното място. Да създадеш реклама не е еднократен печеливш акт и всички, които го разбират, са наясно с правилното правене на успешен бизнес. Още при лансирането на даден продукт или услуга, много често се пропускат малки или големи детайли в неговия маркетинг или пък стратегия за такъв изобщо липсва, което в последствие води до абсолютна невъзможност за разгръщане на реалния му потенциал.
Нашият екип от маркетинг специалисти ще Ви консултира с много внимание и желание. Ще ви покажем правилните стъпки и ще ги разиграем така, че да си представите успеха си. Ще намерим и отстраним грешките в маркетинга ви и ще наваксаме пропуските. Ще планираме заедно с Вас печелившите ходове, а след това ще ги изиграем по най-бляскавия начин.
Тъй като в Принцепс се използват множество стандартни и нестандартни инструменти за реклама и ПР, ние ще изберем най-точните и ще ги заложим в една добре планирана маркетингова стратегия. С правилната стратегия, дори и при много скромен бюджет, ние Ви гарантираме достигaне по най-добрия и ефективен начин до Вашата целевата аудитория.
Предимството на Принцепс е начинът, по който обслужваме всеки отделен клиент на базата на разбиране на индивидуалните му нужди, като работим за постигане на конкретните му цели. Ние не сме просто рекламна агенция. Ние не работим на конвейр. Освен силен креативен екип, зад гърба си имаме много богато портфолио и трайни патньорства, което ни дава самочувствието на Princeps*-и ( *пръв сред равни).
Екип
Екипът на Принцепс Адвъртайзинг се състои от амбициозни специалисти в сферата на корпоративния и продуктов маркетинг, продажбите и медиа планирането, както и криейтив тим с дългогодишен опит на Българския пазар. Нашата агенция е разделена на 4 основни отдела – Маркетинг отдел, Криейтив отдел, PR & BTL отдел и Клиентски отдел.
Елина Иванова е собственик и управител на рекламна агенция Princeps Advertising от 2008 година насам, когато управлението на семейната компания се поема от второ поколение рекламисти. Елина е дипломиран специалист по рекламен мениджмънт и сертифициран консултант по маркетингови и пр стратегии на фирмено равнище. Преминала редица престижни курсове на рекламно и маркетинг обучение при световни лидери в областта през последните 10 години. Координатор на национални и международни бизнес проекти и обучения в областта на комуникациите, местното самоуправление, икономиката и културата.
Собственик / Управител / Арт директор
Елина Иванова
ЗАДАЧИ И ОТГОВОРНОСТИ:
• Менажира екип от служители и супервизира работния процес на отделитe
• Създава годишни работни планове, комуникационни програми и маркетингови стратегии
• Изготвя предварителен детайлен разчет на разходите за кампания или специално събитие
• Създава скриптове за тв и радио спотове, рекламни послания и сценарии за специални събития
• Участва активно в процеса на генериране на идеи и определя начина им на прилагане в цялостната стратегия
• Извежда пазарни тенденции и анализира поведението на конкурентите
• Планира, създава и следи рекламните и ПР активности на клиентите
• Развива брандовото позициониране и конкретните послания за продуктите
• Координира връзката между клиенти и медии, правителство и други
• Дава професионални консултации в рекламната и PR сферата
• Следи изкъсо последните тенденции в рекламната индустрия, за да превърне агенцията в иновативен и водещ лидер на пазара; проследява новите възможности за развитие и създава стратегии за увеличаване на конкурентоспособността и растежа на агенцията.
Старши графичен дизайнер
Йордан Лазов
Директор клиентски отдел
Бонита Талви
Мениджър Връзки с обществеността
Петър Дучев
• Разработва план за маркетингови комуникации, включително стратегия, цели, бюджет и тактики
• Разработва стратегия за връзки с печатни, телевизионни и онлайн медии
• Координира всички дейности по връзки с обществеността
• Координира дейностите, свързани с публикации в социалните медии
• Управлява медийни запитвания и заявки за интервюта
• Създава съдържание за прессъобщения
• Наблюдава, анализира и съобщава PR резултатите на клиентите
• Оценява нови възможности за партньорства, спонсорство и реклама
• Информира се и обновява постоянно информацията, с която разполага с тенденциите в дадения сектор, като прави съответните препоръки по отношение на комуникационната стратегия, свързана с тях
Мениджър Производство
Иван Георгиев
• Подбира и предлага материали спрямо нуждите на клиентите
• Бюджетира, договаря и съгласува бюджетите и сроковете с клиенти, печатници/подизпълнители и монтажници
• Изготвя график за работа, стриктно следи таск система
• Прави надзор на монтажни групи
• Изготвя спецификации на продукцията
• Комуникира с печатници, производствени бази и други подизпълнители за събиране на оферти, срокове и цени на производствените материали
• Поддържа връзка с клиенти или съответните акаунт мениджъри от агенцията за обезпечаването на конкретни проекти;
Акаунт
Глория Митова
• Поддържа връзка между клиента и отделите/служителите на агенцията, като осъществява постоянен контакт и с двете страни, гарантирайки, че комуникацията протича ефективно
• Организира и участва в събрания/срещи с клиенти за обсъждане и определяне на поставените от тях задачи
• Работи с подизпълнители при разработването на рекламни кампании, които отговарят на изискванията и бюджета на клиента
• Представя идеи за кампании и бюджети към клиента
• Работи с медии, творчески и изследователски персонал, както и помага за създаването на маркетингови стратегии
• Представя извършената работа на клиенти за одобрение или изменение
• Прави мониторинг на ефективността на кампаниите и представя доклади на клиента
• Грижи се за привличането на нови проекти за агенцията
Мениджър събития
Николина Михайлова
Mаркетинг мениджър
Явор Йорданов
Копирайтър/ Редактор/ Мениджър Съдържание
Вяра Иванова
Директор Отдел Уеб Дивелъпмънт
Александър Евтимов
• Бюджетира уеб проектите и създава план за действие
• Задава задания на екип програмисти и следи развитието на етапите на всеки проект
• Задава задания на екип уеб дизайнери относно създаването на визуалния дизайн
• Отговаря за поддръжката и разширяването на сайтовете на клиентите
• Създава уеб сайт оформление /потребителски интерфейс с помощта на стандартни HTML / CSS практики
• Интегрира данни от различни услуги и бази данни
• Събира и прецизира спецификации и изисквания на базата на технически нужди
• Създава и поддържа софтуерна документация
• Информира се и повишава уменията си и тези на уеб екипа във връзка с нововъзникващите технологии/тенденциите в индустрията и ги прилага в операции и дейности