януари 25, 2021 btalvi

Вейпи – новият партньор, с който стартираме работа

Изграждането на бранд от начало до край е сред любимите ни предизвикателства. С огромно вълнение и осъзнатата голяма отговорност стартираме работа по един мащабен проект, който нарекохме „Вейпи“. Организацията Вейпи ще работи в сферата на внос, разпространение и продажба на устройства за пушене от типа вейп (портативни електронни наргилета).

Започваме своята работа с клиента ни с първата и доста важна стъпка – проучване и анализ на пазара. Последващите етапи са свързани с разработването на самия бранд, включително неговото име, лого, слоган, фирмени цветове и маркетингова стратегия, която организацията да следва през следващите няколко години.

Тъй като сме рекламна агенция, предлагаща пълно комуникационно обслужване, работата ни с даден клиент включва и услугата „разработване на корпоративен сайт“, включително и marketplace платформа за продажба на продуктите, които компанията предлага. Максимално улеснен за употреба и с изчистен и опростен дизайн, сайтът www.vapy.bg предлага на клиентите няколко възможности за плащане, както и варианти за доставка или взимане директно от офиса на компанията. Работата ни по проект „Вейпи“ включва още дизайн и производство на продуктови опаковки и рекламни материали, дисплеи и др.

Специалистите ни, които работят в сферата на дигиталния маркетинг и поддръжката на социални мрежи, ще съдействат на новия вейп бранд както със създаването на онлайн съдържание, така и с развитието и поддръжката на официални корпоративни страници във водещите социални медии Фейсбук и Инстаграм.

За да можем максимално бързо да популяризираме бранда Вейпи и да изградим доверие в целевата аудитория, работим усилено и в комуникационен аспект, а именно изграждане и поддържане на положителния имидж на организацията, както и намирането и дефинирането на „unique selling point“, за да можем да разграничим бранда от останалите конкуренти на пазара.

Пожелаваме успех на VAPY и сме сигурни, че това е поредният успешен проект, по който работим.