Повече гъвкавост в движенията
Марката Radiator, специализирана в производството на дрехи за сърфинг, направи в миналото гръмка рекламна кампания, силно провокативна и креативна в същото време. Агенция The Furnace е решила, че основните потребители на спортните дрехи са млади хора и без особено да се церемони, заговори на езика на таргета.
Рекламистите резюмират тази картина с хумор:
„Не така тънка, но също толкова топла. Всичката гума, която ви трябва.“
(Not as thick, just as warm. All the rubber you need.)
Слоганът на кампанията:
„Подобри гъвкъвастта си“ (Improve your flexibility.)
nqmam dumi! 🙂 vpe4atlena sym!
seriozna reklama!!! edinstvenia mi predrazsydyk protiv neia kasae decata gledashti tezi plakati!!! 🙂
🙂 Да, вероятно трябваше да има изобразена червена точка – 16!
Аз не мисля,че червената точка ще спре децата.:-)
SOPHIE, впечатлена от продуктът или от визията…
Това често може да предизвика…никакъв ефект от рекламата. Нека не забравяме, че репликата Wazzza (Whats up) стана най-популярната реплика създадена от реклама, а продуктът (Budweiser)претърпя загуби – намаляване на пазарния дял…
Аз би трябвало да съм им таргет, но не, не ме спечелиха.
Нищо не ми дава тази визия. И аз смятам, че е малко прекалено, но много зависи и как е разпространявано.
И не мога да не изкоментирам усмивките тип „тъп филм от 80те“… 🙂
И аз не смятам, че с подобна реклама тези хора биха могли да си повишат продажбите, целта не е била такава, интересно ми е обаче да е била релно пусната в някаква, каквато и да е медия или си е просто тип забранените реклами на Кока Кола и се върти само из интернет?
Ели, на мен пък ми е интересно дали е имало демонстрации офф!? :))))