Ако все още не сте разбрали, през януари тази година стартира Shocase, най-новата социална мрежа, създадена специално за хората, които се занимават с маркетинг, реклама, PR, дизайн. Read more
Децата, не ги подценявайте в своите рекламни послания
Може да не изкарват парите, но често имат решаващата дума как и къде те да бъдат похарчени.
Децата имат водеща роля в това къде семейството ще реши да прекара уикенда, къде ще се храни, от кой тип градски забавления ще се възползва, кое е „тъпо” и кое „готино” и кое си заслужава да се купи.
Отношението към клиента= 50% от продажбата
Давали ли сте си сметка за причините, поради които клиентите се отказват от услугите или стоките на дадена компания?
Статистиката показва, че близо 68% от клиентите „зарязват” дадена фирма заради липсата на отношение от страна на обслужващия персонал.
Read more
Залепнете за екрана!
Преди да излъчи тази малко глуповата, но пък запомняща се реклама в ефира на Супербоул 2015, производителят на лепило „Локтайт“ не беше особено познат в Америка. Read more
Как рекламна агенция рекламира себе си!?
Канадците от 1one създадоха една нестандартна концепция за своя собствена самореклама. Главната роля в кампанията е отредена на Исус Христос, който показва впечатляващи маркетингови похвати за своето време: превръща водата във вино, изцелява слепите, храни тълпите с хляб и риба. Но когато става въпрос за „по-съществени прояви”, той се обръща към професионалистите от 1one. Read more
Кой бранд оглави българския Facebook през януари?
Излезе Social Marketing Report за януари 2015 г. Вижте кои брандове оглавиха класациите в българския Facebook през изминалия месец. Read more
Да спасим пичовете с органично мляко
Може би не сте чули, че и „пичовете” са застрашен вид? И как няма да са, като се наливат с протеинови шейкове, пълни с химия и джънк. А какво биха били „пичовете” без протеиновите си шейкове? Read more
Как най-ефективно да подберем медия за нашата реклама
„Половината пари, които харча за реклама са изгубени. Проблемът е, че не знам коя половина.“ – това казва през 19 в. прочутият търговец Джон Уонамейкър, който дава идеята за магазина като пространство и предлага етикирането с цени. Read more
Основни грешки, от които рекламата Ви губи.
Има реклами, които не привличат вниманието. Клиентите не ги забелязват, не купуват промотирания от тях продукт, а бизнесът Ви не може и не може да генерира адекватни продажби…. Read more
Рекламите на Super Bowl 2015
Всяка година цяла Америка, заедно с рекламистите по целия свят, съсредоточават вниманието си около знаменития Super Bowl Read more
Създават най-голямата рекламна компания в света
Рекламистите предприеха кризистни мерки! Двата гиганта в рекламната индустрия – американската „Омником“ (Omnicom) и френската „Пъблисис“ (Publicis) – са в процес на сливане и ще създават нов лидер в сектора под името Publicis Omnicom Group. Бъдещата най-голяма рекламна компания в света се оценява на над 30 милиарда долара. Read more
Гнусните реклами
Семейна вечер вкъщи. Телевизорът, както винаги, бръмчи в ъгъла. Новини, прогноза за времето, следват спортните новини. Рекламна пауза. В този момент апетитът на всички на масата напълно изчезва – на екрана върви поредната гнусна реклама на някаква паста за зъби. Храчки, кръв…няма спирачки за режисьорското въображение. Нормалната реакция в такъв момент е „кой ги измисля тия гнусотии…” и няколко немного цензурни пожелания по адрес на създателите на клипа.
Всъщност рекламните галерии изобилстват с примери на такива реклами, които, меко казано, се разминават с добрия вкус. Всички те могат да бъдат обособени в две основни групи. В първата от тях попадат рекламите, посветени на благородни каузи, главно с нетърговска цел. Класически пример за това са визиите на последиците от автомобилни катастрофи – смачкани коли, кръв по асфалта, понякога дори и жертвите и пострадалите. Шокът от тях е мигновен, но е спорен въпросът доколко трайно впечатление те оставят в съзнанието на зрителите и доколко това се отразява на тяхното поведение на пътя. Другата класика са кампаниите в подкрепа на борбата с тютюнопушенето. Всеки е виждал картинките със сбръчкана кожа или почернели бели дробове. Подобен подход се използва и при превенцията на някои обществено значими болести, в борбата с наркоманията, алкохолизма, проституцията, трафика на хора. Тук все още има някакво извинение в стил „целта оправдава средствата” – отвращението, което визиите трябва да създадат трябва да откаже реципиента на рекламата от определен вид поведение или начин на живот.
Във втората група попадат рекламите с чисто търговска цел. При тях с гнусните картинки се цели в съзнанието на потребителя да се създаде някаква заплаха, най-често за здравето му, отстраняването на която дават услугите или продуктите на рекламодателя. Болести – лекарства, затлъстяване – хранителни добавки, микроби, вируси, бактерии – средства за почистване са най-често срещаните двойки на „проблем – решение”.
В много от развитите европейски страни точно такъв подход в рекламата се счита за неетичен и недопустим. При нас – също, поне на хартия. На няколко пъти СЕМ и Комисията по етика се изказваха категорично против показването на някои реклами поне във времето за хранене, но въпреки това и сега заедно със закуската или вечерятa от екрана ни поднасят като гарнитура дамски превръзки, счупени зъби и кървящи венци, младежи пъпки, гъбички, хлебарки и други подобни „красоти”.
Изследванията на пазарните резултати след провеждането на рекламни кампании от подобен вид показват, че обикновено те имат много силен ефект, когато става дума за отказване от определени навици, но само в началото на периода. След това ефективността бързо пада и началният шоков ефект трябва да бъде продължен вече с други, по-нормални и приемливи за потребителите визии. При търговските реклами използването на отблъскващи визии е нож с две остриета и може да доведе и до бумерангов ефект – погнусата на потребителите от рекламните форми да се свърже и с продукта или марката като цяло. Тук най-важна е мярката – в малки дози отровата може и да помага, но предозирането може да бъде фатално.
А на драгите зрители не им остава никакъв избор когато видят подобни гнусотийки. Освен един – този на копчето за смяна на канала за електронните медии или контейнера за хартиени отпадъци за печатните.
Антоан Хлебаров
Честито на VIP победителите!
Както обещахме, днес имаме удоволствието да обявим резултатите от проведения от нашата агенция Конкурс за VIP клиент. Обсъдихме надълго и нашироко с колегите получените по електронната поща документи, а след това и плюсовете и минусите на всеки един кандидат. Наистина сме приятно изненадани от това, че наглед странната ни идея предизвика такъв отзвук и имахме толкова участници. При това всичките от сериозни фирми с впечатляваща бизнес история и планове за бъдещето. Read more
Спести 50 000 евро!
Рекламна агенция „Принцепс Адвъртайзинг” обявява конкурс за VIP клиент
Името на нашата рекламна агенция произлиза от латинската сентенция „Пръв между равни”. Водени от това мото и проявявявайки разбиране към свитите почти до нула рекламни бюджети в условията на криза, ние държим отново да бъдем пионери в идеите. Решили сме да предоставим високото качество на пълно рекламно обслужване, с което се ползват сегашните ни клиенти, на още един, специално избран измежду фирмите на българския пазар. Ето защо обявяваме:
КОНКУРС ЗА VIP КЛИЕНТ Read more
Кражба или случайност? Клиенти тарикати
Една съвсем обикновена и често срещана история… Известен или не толкова известен рекламодател информира рекламната агенция, в която работите, че планира рекламна кампания в следващия период. За тази цел му трябва създаване на рекламната форма, която да предаде неговото послание до потенциалните клиенти. В общия случай няма значение дали става дума за ТВ клип, радио спот или визия за печатна или външна реклама. Получавате брифа. Работите известно време с ентусиазъм и идеите изскачат една след друга. Read more
Класация на последните топ идиотии в рекламния свят
И през 2012г. голяма част от рекламните простотии и недоразумения дойдоха от областта на медицината, фармацията (дали пък не трябва да са в кавички), козметиката и особено от „разкрасителната” индустрия – онази, която се грижи за външния вид на своите потенциални потребители. Тук летвата е много високо вдигната от незабравимите за дълго време „бисери”, сътворени през годините от Евтерпа и Борола. Явно техните лаври не дават покой на достойните им следовници и те се опитаха да ги настигнат и задминат.
Има ли скрити подсъзнателни послания в рекламите?
Какво ще кажете за внушенията? Чували сме, чели сме, гледали сме не малко, но никой не излиза да каже: това твърдо се прави еди-как си с манипулативна цел. Всичко си остава в сферата на догатките и както по-късно ще видите “случайните съвпадения”. Разбира се, говорим за реклама – за скрити тонове, послания, картинки, призиви, забрани.
Замислих се по темата, след като забелязах как 8-месечният ми син стои като хипнотизиран пред телевизора по време на рекламните блокове. Само на рекламните блокове. През цялата им продължителност. Read more
Рекламен тюрлю гювеч от Хенди
В края на всяка година е модерно да се правят всевъзможни класации на най-хубавите, най-добрите, най-приятните неща, случили се в този отрязък от време. За да се им се насладим обаче, а и за да продължат те да се случват и през настоящата, не трябва да подминаваме и лошите, неприятните, с една дума – простотиите. Имам си моя лична класация за продуктите, цъфнали като бурени в професионалната област, в която работя – рекламата. В нея конкуренцията през 2012 г. беше много ожесточена. На какво ли не се нагледахме – безумни творчески решения, нагло крадени идеи и визии, пробутване на явно вредни, нискокачествени и дори опасни продукти и услуги, подвеждащи реклами… Read more
В България никой не се обвързва с резултатите на клиентите
„Как успяваме да задържим Принцепс толкова време на пазара и какво липсва на българската реклама, защо не ни се налага да търсим клиенти и какви са предизвикателствата, пред които се изправяме всеки ден“ – интервю с Елина Иванова – собственик и управител на една от най-старите агенции у нас – Принцепс Адвъртайзинг.
Проста грешка или просто грешка в рекламата?!
Как търговците биха изпуснали евентуален клиент за стоката си поради невнимание и защо винаги да четем резюмето? Read more
Лъжат ли рекламите?
Бързам да отбележа, че ще стоя далеч от всякакви клиширани становища тип “рекламата не лъже, тя поднася информацията от най-красивата й страна, само прикрива недостатъците за сметка на качествата” и т.н. Чували сте ги, нали?
Границата между това да скриеш, преиначиш и излъжеш понякога е обидно тънка и някои рекламисти определено не я зачитат. Казвам го не от позицията на рекламист, а от позицията на потребител, който по принцип избягва крайните становища, защото светът в крайна сметка не се дели само на черно и бяло.
Направете място за силата!
Не пак, а отново! Марката Old Spice винаги поразява със своя креативизъм! Този път секасапилният Тери Крюс нахлува брутално, с перфектно оформеното си тяло, не къде да е, а в чужди реклами! Нали знаете онези многобройни скучни спотове за прах за пране и всякакви подобни сапунени продукти? Вече не са скучни! Очевидно за Old Spice е тясно и трябва да се направи още място за силата и „говорещите мускули” на Тери Крюс!
20 години Принцепс Адвъртайзинг!
Една от най-старите агенции в страната – нашата си – навърши 20 години!
Не знам дали ви се струват много или малко, но да се задържиш толкова години на пазара в така динамичен и променлив бизнес като рекламата, повярвайте ми не е никак лесно! Проучване показва, че след 2000-та година информацията се подменя на 100% на всяка година и половина. За сравнение – информацията след 1900г. се е удвоявала за 40 години… Read more
Малко ,,по-зелена“ Коледа!
Вече сме в началото на декември и навсякъде около нас започва да се прокрадва духът на Коледа! Много от нас са украсили домовете си, а други умуват откъде да си набавят коледно дръвче или кое е мястото, където има уникални коледни играчки!
Някои от големите марки обаче ни дават прекрасни идеи как да бъдем различни, интересни и най-важното загрижени към околната среда при украсяването на дома си. Нека всеки го приеме от своята гледна точка – дали големите марки го правят от загриженост или просто за пореден път да се покажат в положителна светлина пред потребителите. За мен истината е някъде по средата. Но все пак най-важно тук е позитивното послание – да обичаме и пазим нашата планета. Read more
Няма грешка – MANta Claus е тук!
И ето, че отново се връщаме на една от любимите ни теми – уникалните кампании за Old Spice. След предната, супер успешна рекламна кампания, сега Isaiah Mustafa и Old Spice се завръщат със секси коледна кампания. Read more
Анимираните реклами
Реклами за малки и големи. Реклами за деца и пораснали деца. Реклами за усмивки и добро настроение. Точно това са анимираните реклами, които ни пренасят в различни, необичайни, странни и дори вълшебни светове.
И точно тези реклами ни остават в съзнанието. Защо? Read more
Край на безплатните играчки в McDonalds
Сложи се край на 32 годишната политика на предлагане на детско меню Happy Meal с играчка, насочена към основната таргет група на гигантите за бързо хранене, а именно – децата. Сан Франциско вече прие закона срещу играчката в Happy Meal, който цели да се пребори със затлъстяването при децата и да им помогне да развият здравословни хранителни навици. Read more
Секс и смях против студа
Навън вече е студено и мрачно и напук на това ние сме ви приготвили нещо разгорещяващо! Предлагаме ви да се насладите на едни от най-горещите, секси и смешни реклами, които винаги са ни разведрявали.
За всеки един рекламодател най-важното е рекламата на продукта му да продава, а за нас, рекламистите, от най-голямо значение е оценката на аудиторията за това дали рекламата прави впечатление, дали се запомня и коментира. Това от своя страна в огромен процент от случаите води до резултата, който рекламодателя гледа с приоритет. Read more
Време е за коледни кампании
Всички обичаме Коледа, както и рекламите покрай Коледа, защото са забавни, лигави, дори странни понякога.
Тази година, големият американски магазин „Мейсис” излезе с реклама, в която професионалистите от JWT New York използват голямата популярност на Джъстин Бийбър сред тийнейджърките. Read more
iPod, iPad, iPhone … време е за iTV!
След като завладя целия свят с високотехнологичните си продукти, Apple сега се насочва и към телевизионната индустрия. Екипът на компанията е разработил телевизор от ново поколение, който ще може да се управлява по изключително лесен начин, дори с гласови команди. Той ще предлага и улеснена връзка с интернет, възможност за теглене на филми и различно видеосъдържание, т.е. по този начин Apple ще станат конкурент не само за производителите на телевизори, но и за платените телевизиони канали като HBO. Read more
„Бенетон“ – целувката на скандала
Рекламните кампании на „Бенетон“, известни със своята провокативнист, не за първи път стават причина за скандали и спорове.Тази седмица италианската компания изтегли свои плакати, на които световни лидери се целуват по устата. Read more
Връщаме пари под масата
През последните 6 месеца забелязах как криейтивът направо си е изчезнал от ежедневието ни, а по дяволите, той винаги е бил основната причина да работим това, което работим. Вместо да се забавляваме, създавайки поредната страхотна реклама, ние неусетно сме влезли в образите на онзи тип безкрайно досадни служители от кол центровете на банките, които изобщо не се интересуват какво им се казва от другата страна, просто машинално си рецитират и първо се молят, а после ти заповядват да им изплатиш дължимото. Жалка история. Скапаната ни българска реалност и безобразната междуфирмена задлъжнялост я правят такава.
Ето защо мисля да си направим социален експеримент.
Новата любима креативна реклама
Можете ли да си представите зъбите като одушевени същества? А знаете ли как се чувстват от всичко, което им причиняваме през деня? Read more
Какво се случва с рекламния пазар?
През последната година рекламният пазар се сви драстично. Освен огромната междуфирмена задлъжнялост, която прави машината на бизнеса все по-тромава, на лице в бранша вече са много фалити, много заведени съдебни искове и развалени партньорства. За съжаление много малко компании съумяват да предприемат адекватни антикризистни мерки, да се движат за ръка с другите, за да се измъкнат “сухи от водата” заедно.
Какво се случи?
Ще има ли закон за рекламата у нас?
(Не)писаното правило гласи, че законите съществуват, за да бъдат нарушавани. А кое според вас е мястото, където това най-често се случва?
Ами моят отговор би бил… у нас… Read more
Walkers – големите рекламират така
В блога ни харесва да коментираме големите реклами, на големите агенции, на големите рекламодатели. Не съм сигурен колко хора знаят кои са Walkers, затова ви показвам новата им реклама и после ще ви поразкажа: Read more
Изкуството да рекламираш с 3D графити
Днес сме намерили още едно доказателство за това, че рекламата има връзка с изкуството. С тези снимки ще ви покажем колко тясна е тя и какви са допирните точки между наука и изкуство. А кое от двете е рекламата? Това е тема, върху която много хора спорят и разискват, но така и не стигат до еднозначен отговор. Може би защото няма. Рекламата е всеобхватна. Read more
Новите рекламни активности на McDonald’s
Вериги като KFC, Burger King и McDonald’s винаги са били фенове на странните кампании. Предполагам си спомняте миналогодишния вайръл на Burger King и шантавата кампания с пилето-слуга. Вижте какво се случва напоследък с McDonald’s:
Рекламата може да променя закони?
Реших да напиша тази статия, за да докажа за пореден път, че рекламата има смисъл. И той не се изразява просто в това да забавлява потребителите или да генерира продажби за някаква марка, без която светът така или иначе ще оцелее, даже може да стане и по-хубав. Read more
YouTube – новият интерактивен рекламен канал?
Чели ли сте книги – игри като малки?
Спомням си, че изпадах в невъобразима радост при излизането на всяка нова такава. Затварях се у нас и не излизах с дни, докато не стигна до всеки възможен финал.
Ако книгите-игри ви липсват, значи все още не сте открили Read more
САО ПАУЛО каза НЕ на РЕКЛАМИТЕ?
Представете си какво би било, ако рекламите по улиците изчезнат? Просто ги няма.
Без билборди, без винили, без калкани, без ракети, без светещи лога, без citylight-ове, без транспортна реклама, без табели, без неонови надписи, без видео стени, без рекламни плакати и какво ли още не. Само сгради, паркове, чисти улици и никакви, подканващи към морално „самоубийство” реклами. Изглежда нереално и Read more
Flashmob истерия
Буквалният превод на флашмоб е „моментна тълпа”. Определят го като „особен вид представление, разчитащо на случайна публика”. Участниците създават внезапни, понякога абсурдни, понякога смешни Read more
Музиката в рекламите или рекламите в музиката
Тази статия е за слушане, не за четене. Тази статия ще ви покаже колко силно средство представлява музиката и как
СИЛАТА НА MTV рекламите
Всеки уважаващ себе си блог за реклама трябва да съдържа поне една статия за Read more
Pepsi предизвика скандал с новата си рекламна концепция
Трудно е да си представим, че марка-гигант като Diet Pepsi е изразходвала само $ 500 000 за медиа присъствие през последните три години, но това е самата истина. През последните години Pepsi се фокусира върху програми, като например обновяване на проекти като “Пепси Max”, докато Diet Pepsi оставa някак си в периферията.
Появявайки се на пазара, Diet Pepsi получи наистина специално внимание. Да, но според Kantar, компанията в този момент (през 2006 г.) е изразходвала 63 милиона щатски долара (към медиите) за запознаване с брандa, по-малко от половината от тази сума през 2007 г. и само половин милион долара от тогава до сега. Read more
Рекламите, които ни дразнят през февруари
Има светлина в тунела. Кой е тунелът и каква е светлината? Тунелът е българският рекламен ефир, а светлината Read more
Валентинска любовна истерия
Какво ли би представлявал празникът Свети Валентин без плюшените мечета, червените сърца-балони и огромните букети с рози? Едно е сигурно – определено ще се отрази на колосалните финансови постъпления на компаниите. Както са казали хората – ден година храни. Изкуствено създадената масова истерия по празниците е изключително печеливша. Read more
Пършевица – мандрата на звездите
Случвало ли ви се е да не можете да се отървете от мелодийка или рекламна фраза, която сте чули по телевизията? Кое е първото нещо, което се сещате, когато ви заговорят за рекламите на Пършевица? Знаете ли, че Read more
Super Bowl – супер финал със супер реклами на супер цени
Коя е първата асоциация, която ви идва наум, когато говорим за Super Bowl? Моята е „реклами”. И то много скъпи! Може би се дължи на промития ми мозък, но след малко ще промия и вашия с едни от най-добрите реклами от тазгодишния финал. Между другото, по груби изчисления, пред малкия екран на 6ти февруари е имало над 100 млн. Read more
Оригинал срещу пародия в рекламата
Ежегодно се присъждат стотици награди, за да бъдат отличени най-добрите реклами. За останалите остава радостта от покачващите се view-та в сайтовете. Не бих се учудил, ако някой без награда от EPICA (Europe’s premier creative awards), но с няколко милиона view-та каже „Това са хиляди потребители, а не няколко журналиста”. И до някъде ще има право. За да накараш хората да натиснат play-а милиони пъти, трябва да си свършил наистина добра работа. Тази радост за авторите, бързо може да се засенчи от живо раздразнение, когато някой плагиат се „вдъхнови” от произведението им. Read more
Отстъпки или далавери?
Българите са свикнали да не вярват на хора, организации, сайтове или на всичко, което твърди, че е създадено, за да им е от полза по някакъв начин. Или по – просто казано, винаги търсим под вола – теле!
Тук, обаче, теле няма. Или поне на пръв поглед. Read more
„QUORA” или как някои винаги са една крачка пред други
Кой е най – бързият начин да направиш една ситуация неловка? Защо американците се страхуват от дракони? Защо убийството е престъпление? Защо чистачката ми не е в добра форма? Колко човека са стъпвали на луната? Това са само част от въпросите, на които вече можете да си отговорите с няколко щракания по клавиатурата. Read more
Професия рекламист
Винаги ми е било странно когато някой каже, че не разбира какво е професия рекламист. Жалко е, че в България въпросното прозвище не е утвърдено, въпреки, че се практикува вече 20 години. На запад това е изключително престижна позиция, носеща освен стабилни твърде задоволителни доходи, също така и едно относително високо положение в обществото. Read more
Краят на Facebook…или историята на стадо овчици
На 8.01.2011 в сайт за измислени новини излезе статия, твърдяща, че любимата социална мрежа на милиони потребители по света – Facebook – ще преустанови работа. Разбира се, за броени часове „новината” плъзна по всички възможни канали, въпросният сайт генерира невероятен трафик, а собственикът му вероятно си удря задника в тавана от радост. Read more
Благотворителността – 1 038 822 лева, нов дом и… висок рейтинг
Станалите традиционни благотворителни кампании отново завладяха primetime на частните национални телевизии. Btv заложи на познатата Великолепна шесторка, а Nova телевизия ни запозна с нов за българския ефир прочит на благородните телевизионни предавания – BailandO. И за двете медии това е израз на корпоративна социална отговорност. Докато Би ти ви се ангажира с проблемите на децата от дома в Шумен, Nova телевизия даде шанс на 24 мечти. Крайният резултат – 1 038 822 лева за центъра за бебета и родители в гр. Шумен и нов дом за семейството на победителката от BailandO. Всичко е страхотно, и тези, към които е насочена благотворителността получават помощ, и телевизиите се радват на висок рейтинг. Read more
Коледата креативна
Ето че и още една година се изтърколи неусетно, а с нея и многото нови рекламни клипове и принтове, пълни с идеи за вдъхновение на рекламистите. Коледните и новогодишни празници отминаха, а това, което остана от тях са разкопчаните копчета на дънки и панталони, напомнящи на прелестните чревоугоднически празнични трапези и семейни събирания. И иглички. Малки и зелени, разпиляни по мокета в хола. Нека да си спомним за отминалите празнични дни с кратък обзор на най-креативните коледни реклами и пожелания, правени през последните няколко години. Read more
СериозниТЕ Реклами
Както всички знаем основната функция на рекламата е да продава. Да си го кажем направо – в повечето случаи това са неща, от които човек няма нужда. Изначално. Не, сбърках – вече има, създадена е изкуствена такава, но преди години е нямал. Оцелявал е простичко. Много хора имат негативно отношение към рекламата, именно защото налага моди, мислене, възпитава повече от родителите и променя начинa на живот…и не така, както ни се иска да бъде. Read more
HAVE SAVE SEX – рекламни антиСПИН кампании
В повечето случаи рекламите, свързани с превенцията от СПИН, са подтискащи, плашещи и брутални. Има обаче много по-добри и различни начини „ефектът” да бъде постигнат. Идеята, разбира се, винаги е да те накарат да се замислиш и да не бъдеш безразличен. Искам да споделя с вас някои от най-добрите попадения на рекламистите: Read more
„Тук рекламка, там реклaмка” – свалят незаконната реклама в столицата
След безкрайно дълго лутане и мотане (почти 4 години) най-накрая започна реалното разчистване на София от незаконната реклама. Чистката се отлага многократно, тъй като дирекция „Контрол по строителството“ поради някаква причина все не издаваше заповеди за премахването на рекламните елементи. Read more
Вдъхновение за рекламисти и не-рекламисти
Около нас всичко е в реклами. Това сте го чували. Изскачат от телевизора, от радиото, от компютъра, от телефона ви дори. Да, и това го знаете. Какво правим обаче тогава ние, рекламистите? Как се спасяваме от прещракването на канали по време на рекламния блок (познато като ефекта zapping)? А от моменталното затваряне на банерните реклами, които ви пробутваме?