май 19, 2009 E.Ivanova

„Radiator“ скандализираха обществеността

Повече гъвкавост в движенията

Марката Radiator, специализирана в производството на дрехи за сърфинг,  направи в миналото гръмка рекламна кампания, силно провокативна и креативна в същото време. Агенция The Furnace е решила, че основните потребители на спортните дрехи са млади хора и без особено да се церемони, заговори на езика на таргета.

Рекламистите резюмират тази картина с хумор:
„Не така тънка,  но също толкова топла. Всичката гума, която ви трябва.“
(Not as thick, just as warm.  All the rubber you need.)
Слоганът на кампанията:
„Подобри гъвкъвастта си“  (Improve your flexibility.)

Tagged: , , , , , , , , , ,

Comments (8)

  1. Ива Фъзлова

    🙂 Да, вероятно трябваше да има изобразена червена точка – 16!

  2. B. Parvanov

    SOPHIE, впечатлена от продуктът или от визията…
    Това често може да предизвика…никакъв ефект от рекламата. Нека не забравяме, че репликата Wazzza (Whats up) стана най-популярната реплика създадена от реклама, а продуктът (Budweiser)претърпя загуби – намаляване на пазарния дял…

  3. Марта

    Аз би трябвало да съм им таргет, но не, не ме спечелиха.
    Нищо не ми дава тази визия. И аз смятам, че е малко прекалено, но много зависи и как е разпространявано.
    И не мога да не изкоментирам усмивките тип „тъп филм от 80те“… 🙂

  4. E.Ivanova

    И аз не смятам, че с подобна реклама тези хора биха могли да си повишат продажбите, целта не е била такава, интересно ми е обаче да е била релно пусната в някаква, каквато и да е медия или си е просто тип забранените реклами на Кока Кола и се върти само из интернет?

  5. Ива Фъзлова

    Ели, на мен пък ми е интересно дали е имало демонстрации офф!? :))))

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *