май 26, 2009 E.Ivanova

Пресни тийнейджъри

111
Социалната организация от Бразилия USAID — Partners протестира против сексуалното насилие над непълнолетните. Агенция Mr. Brain Propaganda показа как младежите може да се купят – като замразена храна в магазина, например.

221

Tagged: , , , , , , , , ,

Comments (6)

  1. Емо

    Много интересна кампания, би могла да има страхотно продължение с чаршафи в леглото например…
    Но „световните агенции предадоха“ тази новина още преди 2 години, дай да видим нещо ново ако има 😉

  2. Ива Фъзлова

    Да,още от преди 2 годинки е! :))) Съживяваме архивите, които си струва да се видят?! Все пак някои неща може и да са ни убегнали от полезрението! Но си прав, че … световните агенции предадоха, ще го оправя!:)))

    Спомням си, че бяха пуснали калъфки с образа на Бербатов и жените бяха полудели?!

  3. @JULI, благодаря за прозорливостта! 🙂 Не мисля, че рекламата би могла да се изчерпи, още повече, че всички тези визии са от архив, сиреч тях финансовата криза не е била на мода, когато са се появили!

    В случая на поста, не че рекламата се е изчерпала, а авторката не е погледнала, че вече фигурира тук. Е, грешка и последваща корекция, дано си падате по социални кампании!

  4. @Ива, пошегувах се просто… В интерес на истината не това се отвори преди малко и така…

Вашият отговор на Juli Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *