Кризата, която ни тормози от края на 2008 като че ли ще се окаже най-опасната от Голямата депресия насам. Много фирми вече фалираха, други съкратиха в пъти персонала си, а трети просто стоят и стискат финансите в очакване на „по-добри времена”. Ясно е откъде тръгна кризата, за някои с по-напредничево мислене вече е ясно и защо беше създадена. Въпросът, който трябва да си зададем сега е как да излезем „сухи от водата”.
Това, което много хора напоследък обсъждат е, че при подобна икономическа рецесия, е много удобен момент да се изгради силен онлайн бранд, докато останалите западат, соцалните мрежи се оказват едни от най-подходящите за целта.
За да повдигна малко кризистното ви настроение, ще в покажа какво са направили нашите западни колеги, с цел да се помайтапят с някои от най-силните брандове. Те са показали как ще изглеждат логата им, след като кризата премине . Ето някои от най-изтормозените ( Apple, Crisler, Nokia, Nike, LG, Good Year, Ford, Ferrari,DELL, 3M ):
Елина Иванова
Дълго се смях догато гледах тези лога…Браво, Ели определено повдигна духа дори на малките компании 🙂