март 22, 2011 E.Ivanova

СИЛАТА НА MTV рекламите

princeps.mtv

Всеки уважаващ себе си блог за реклама трябва да съдържа поне една статия за MTV! И то не защото е най-хубавият музикален канал, нито защото преобърна музикалната индустрия. Второто си е факт, но не става въпрос за това. И Vh1 няма нищо общо. Тук си говорим за мощни, въздействащи и изпипани до най-малкия детайл: реклами. И за нищо друго.

Та-да-да-даааам..

няколко принт кампании, правени за MTV:

Социална анти-спин кампания, 2008ма год., дело на агенция от Сао Паоло. За поредeн път, браво, Бразилия:

mtv.princeps

princeps.mtv

Автор и художествен ръководител: Федерико Пепе, копирайтър: Стефания Сиани, фотография: Пиерпаоло Ферари. Предизвикателството: покана за участие в конкурс на MTV за кинорежисьори

mtv.princeps

princeps. mtvprinceps.mtv

Румъния и „Hear what you like”, защото никой не обича нещо ‘’насила”:

princeps.mtv

mtv.princeps

Rest in peace, Michael Jackson!

Проста идея, която казва много неща. Повече отколкото хилядите интервюта на известни личности, които „оплакваха” краля на попа:

princeps.mtv

Южноамерикaнците ни съветват да посвирим на пиано или китара. Мотивите им са силни:

mtv.princeps

princeps.mtv

МТV и тяхната представа за крадец:

mtv.kradec

Рекламна агенция  Jung von Matt/Alster, Хамбург, Германия; Илюстрации: Andriy Vynogrado и „Welcome to the bitches playground”:

mtv.princeps

princeps.mtv

Една гатанка от агенция Y&R, Buenos Aires, Argentina „Що е то?”

mtv.princeps

britney.mtv

manson.mtv

Leo Burnett e рекламна агенция, която се е доказала неведнъж! През 2010, португалският им клон отново го прави с реклама за  MTV. И това, разбира се, не остава незабелеязано. Още по-малко от Cannes Lions.

canneslions.mtv

princeps.mtv

През 2009та Ogilvy, Виена заявяват с реклама на MTV: “Нашата планета губи търпение”. През 2011 това още е в сила и „търпението продължава  да се губи” с всяка една секунда:

mtv.princeps

mtv.princeps


Това беше една много малка част от печатната рекламна дейност на MTV.

“MTV не е само канал. Той е мощна култура. Хората не просто го гледат, а го обичат. MTV формира начина, по който мисли, говори, пазарува и се облича едно цяло поколение!” Ето как телевизията сама се определя.

Пренебрегвайки как MTV „облича” хората, се надявам да съм акцентирала поне за няколко минутки на начина, по който MTV отправя посланията си към хората. В повечето случаи чрез много добър криейтив на още по-добри агенции.

С.Апостолова

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *