Ако все още не сте разбрали, през януари тази година стартира Shocase, най-новата социална мрежа, създадена специално за хората, които се занимават с маркетинг, реклама, PR, дизайн.
„По света има над 100 милиона маркетинг и ПР специалисти. Досега нямаше социална мрежа, която да обединява тази огромна маса, за да бъде тя адекватно информирана в изграждането на своя бизнес”, казва Рон Иънг, основател и главен изпълнителен директор Shocase.
Можете да се присъедините към новата платформа както индивидуално, така и като рекламна или PR агенция. Shocase е интересна комбинация от Facebook, LinedIn, Pinterest и Youtube, като създателите й твърдят, че са обединили най-доброто от четирите платформи. Тя дава възможност да се абонирате за новини в специфична област, да публикувате такива, а и да ,,последвате‘‘ някого, било от препоръчаните за вас профили, или ваш познат.
Социалната мрежа позволява да следите последните тенденции в сферите, за които сте заявили интерес, а също така ви дава и една интересна възможност да работите през нея, като опцията й да изпраща ,,press releases’’. Shocase позволява да качвате информация под формата на PDF, изображения, YouTube и Vimeo видеа и дори SlideShare презентации.
Много от вас може би се чудят какво е предимството й пред вече познатите ни платформи, както и какво би привлякло експерти в областта да се присъединят. На този въпрос Иънг отговаря убедително, че това е единствената платформа, проектирана ,,специално за вас“, чиято цел е да ,,свързва, промотира и развива‘‘. Създателят й коментира още, че платформата е била в своя ,,invisible period’’ повече от година и само отбрани лица са имали възможност да я използват, което е довело до вече съществуващи потребители от ранга на Стив Хайден, Ogilvy & Mather и Нейтън Дажкроу, Edelman. Иънг е убеден, че Shocase е възможно най-добрата комбинация от социални медии, пригодена специално за хората от рекламния бранш.
Бихте ли се регистрирали? Какво мислите – дали това е поредният неуспешен опит в областта на социалните мрежи, или е нещото, от което винаги сте имали нужда?