февруари 24, 2015 Nina Raycheva

Как рекламна агенция рекламира себе си!?

princeps-

Канадците от 1one създадоха една нестандартна концепция за своя собствена самореклама. Главната роля в кампанията е отредена на Исус Христос, който показва впечатляващи маркетингови похвати за своето време: превръща водата във вино, изцелява слепите, храни тълпите с хляб и риба. Но когато става въпрос за „по-съществени прояви”, той се обръща към професионалистите от 1one.

Жан-Рене Паренто, който е изпълнителен продуцент и сътрудник в 1one споделя: “С развитието на медиите и развитието на хората, които стават все по-интелигентни, трябваше да създадем нещо ново, което да изглежда по един невероятен начин. Нашата идея е винаги да се отличаваме от останалите -за това създадохме тази реклама. За да покажем, че не е лошо да се правят подобни неща”, споделя още Жан-Рене.

В тази реклама ще видите как Исус и неговият маркетинг отбор се събират, за да измислят новите стратегии за действие. След като той вече е набрал известна популярност, нахранил е гладните и дал зрение на слепите, е време да се търсят нови стратегии. Трябва нов план за действие.

Но стига празни приказки. Просто се насладете на спота:

 

Tagged: , , , , , , ,

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *