Всички обичаме Коледа, както и рекламите покрай Коледа, защото са забавни, лигави, дори странни понякога.
Тази година, големият американски магазин „Мейсис” излезе с реклама, в която професионалистите от JWT New York използват голямата популярност на Джъстин Бийбър сред тийнейджърките.
Рекламата показва как Джъстин се опитва да стигне до вътрешността на магазина, за да приключи с коледното пазаруване. През това време възрастните мъже, които са от персонала на магазина, започват да пищят като 12-годишни фенки щом го видят. Без да обръща внимание, дори с леко отегчение, Джъстин Бийбър продължава и ги отминава, докато не стига до вътрешността на магазина.
Тази оригинална реклама е насочена както към истинските фенове на Бийбър, така и към огромната част от населението, за която името му е символ на лиготия и преувеличена популярност.
А сега нека всички „изплакнем очи“ с новата реклама на Victoria’s Secret. Весела Коледа, Ангели!
Както се казва „По Коледа стават чудеса!”. И всички се „запалваме” по коледното настроение, а някои даже направо избухват…
За всяко дете е трудно да приеме, че Дядо Коледа не съществува и, че родителите играят тази роля..но понякога ролята може да бъде и доста секси…
Е, Дядо Коледа, трябва да си подготвен, защото винаги има риск да паднеш в къщата на малко по-различни и не толкова послушни пораснали деца…
Злати Младенова