ноември 28, 2011 Z.Mladenova

Време е за коледни кампании

Всички обичаме Коледа, както и рекламите покрай Коледа, защото са забавни, лигави, дори странни понякога.

Тази година, големият американски магазин „Мейсис” излезе с реклама, в която професионалистите от JWT New York използват голямата популярност на Джъстин Бийбър сред тийнейджърките.

Рекламата показва как Джъстин се опитва да стигне до вътрешността на магазина, за да приключи с коледното пазаруване. През това време възрастните мъже, които са от персонала на магазина, започват да пищят като 12-годишни фенки щом го видят. Без да обръща внимание, дори с леко отегчение, Джъстин Бийбър продължава и ги отминава, докато не стига до вътрешността на магазина.

Тази оригинална реклама е насочена както към истинските фенове на Бийбър, така и към огромната част от населението, за която името му е символ на лиготия и преувеличена популярност.

А сега нека всички „изплакнем очи“ с новата реклама на Victoria’s Secret. Весела Коледа, Ангели!

Както се казва „По Коледа стават чудеса!”. И всички се „запалваме” по коледното настроение, а някои даже направо избухват…

За всяко дете е трудно да приеме, че Дядо Коледа не съществува и, че родителите играят тази роля..но понякога ролята може да бъде и доста секси…

Е, Дядо Коледа, трябва да си подготвен, защото винаги има риск да паднеш в къщата на малко по-различни и не толкова послушни пораснали деца…

Злати Младенова

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *