Днес сме намерили още едно доказателство за това, че рекламата има връзка с изкуството. С тези снимки ще ви покажем колко тясна е тя и какви са допирните точки между наука и изкуство. А кое от двете е рекламата? Това е тема, върху която много хора спорят и разискват, но така и не стигат до еднозначен отговор. Може би защото няма. Рекламата е всеобхватна.
Ето накратко какво имаме предвид:
Grant`s:
PASSPORT SCOTCH:
Johnnie Walker – Green Label:
Jack Daniel`s:
Asian Paints:
Good Seasons:
Dunkin`Donuts – Smoothie:
Knorr – Spring Pea Soup:
Sony Ericsson:
Ford:
HDI:
Lexus:
Formula 1:
IKEA:
Disney – “Alice in Wonderland”:
Ето и някои произведения на едни от най-добрите 3D графити художници в света. Този път – не с рекламна цел:
Ако ви се струва, че това е невъзможно, ето как можете да го постигнете:
А знаете ли от какво се притесняват най-много 3D графити артистите?
Да не завали…
Мариета Койнарска
Стела Апостолова
Щеше да е готино да включите и примери от българската реалност 🙂 Наскоро имаше подобна кампания в един от софийските молове.
Ще се радваме, ако ни изпратите снимков материал, стига да разполагате с такъв. Явно сме пропуснали въпросната кампания. Можете и директно да го качите чрез „upload image“ опцията, която се намира над полето за коментари.
Е.
Hi.. I am I Graphic Designer
I Like your Work ……….
Nice…….
Кампанията беше в стилът на останалите, които сте споделили тук.[img]http://www.avtora.com/uploads/images/content/news/2010/11_November/19/3d_kartina_mol_serdika_02.jpg[/img]