Чели ли сте книги – игри като малки?
Спомням си, че изпадах в невъобразима радост при излизането на всяка нова такава. Затварях се у нас и не излизах с дни, докато не стигна до всеки възможен финал.
Ако книгите-игри ви липсват, значи все още не сте открили техния нов заместител – YOUTUBE. Новите интерактивни игри и реклами са с необятни възможности и обещават светло бъдеще на рекламната индустрия. Възможността да бъдеш главен герой, част от действието или да решаваш какво точно да се случи, няма как да не те накара да гледаш с интерес и… съвсем между другото да запомниш кой стои зад цялата история.
Ето някои от най-добрите примери. Предварително се извинявам, че не всички клипчетата са вградени в блога, но действието понякога минава границите на прозореца.
Няма как да не започна с кампанията на Tipp-ex: „A Hunter Shoots a Bear”. Спаси горката мечка от ловеца на:
http://www.youtube.com/tippexperience
Във филмчето на Samsung Galaxy Player 50 имаш избор на главен герой: баба и кунг-фу запалянко са само две от петте възможности:
http://www.youtube.com/watch?v=XS39NmzXVw0
Компанията Rogers те кара да решаваш съдбата на главния герой и телефона му:
http://www.youtube.com/watch?v=hnWvqvzhFwY
Нарисувай си историята сам с трибюта към симпатичното италианско анимационно сериалче „La Linea”:
Помогни на обезумелия от ужас Ronald да се отърве от паяка на главата си! Браво на LEGO!
http://www.youtube.com/watch?v=QtG6yw2IrlI&feature=player_embedded
Мислите ли, че Батман и Жокера ги бива в танците? Ами всъщност ДА! И то много даже. Видео на Патрик Боивин:
Оставих ви черешката на тортата за финал. Това е може би най-впечатляващата интерактивна реклама, която съм гледала. Наздраве с “The Desperados experience”!
http://www.youtube.com/user/desperados?blend=5&ob=5
Мариета Койнарска