февруари 8, 2011 E.Ivanova

Super Bowl – супер финал със супер реклами на супер цени

princeps. statiq

Коя е първата асоциация, която ви идва наум, когато говорим за Super Bowl? Моята е „реклами”. И то много скъпи! Може би се дължи на промития ми мозък, но след малко ще промия и вашия с едни от най-добрите реклами от тазгодишния финал. Между другото, по груби изчисления, пред малкия екран на 6ти февруари е имало над 100 млн. зрители или по-точно потенциални потребители, имащи възможността да видят „произведенията на изкуството” в областта на рекламата. Наричам ги така, защото да си позиционираш рекламата на финала на най-гледаното предаване в Америка си е цяло изкуство. Тези, които успяват да го направят аз ги наричам великани и продължавам да си мечтая някой ден да спра да бъда джудже. За последните десет години за реклама по време на Super Bowl между другото са изхарчени над 1.62 млрд. долара. Милярди звучи ужасно много, но имайки в предвид, че това е най-голямата трибуна за отправяне на маркетинг съобщения към целия свят, ми се струва нормално. Ето някои, които тази година успяха да си го позволят и не си пропиляха огромния шанс с нещо тъпо:

Doritos с „Pug attack”:

и с още едно свежо предложение:

Bud Light също залагат на кучета :

Та да да даааааам Volkswagen с шедьовърa The force:

И няма как да минем без Pepsi и тяхната First date:

която може би пък води до Love hurts:

Chevrolet със смешната Chevy Cruze Eco Misunderstanding:

И за финал Еминем и Lipton Brisk:

и Еминем и Chrysler:

Накратко : 6ти фервруари – финал на Super Bowl, 100 млн. зрители, 30 секунден рекламен спот – 3 млн. долара и само великани.

Стела Апостолова

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments (5)

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *