В повечето случаи рекламите, свързани с превенцията от СПИН, са подтискащи, плашещи и брутални. Има обаче много по-добри и различни начини „ефектът” да бъде постигнат. Идеята, разбира се, винаги е да те накарат да се замислиш и да не бъдеш безразличен. Искам да споделя с вас някои от най-добрите попадения на рекламистите:
Ето и един от наградените спотове:
Може би най-хитрата анти спин кампания, които ми е попадала – AIDS is a mass murderer:
И призивът на MTV – останете живи, използвайте презерватив:
А тук – един иновативен, свеж и забавен начин да помислите за предпазването на собствения си живот.
А сега, с риск да разваля хубавото ви впечатление от предните кампании, ще ви покажа какво сътвориха българските мозъци тази година по случай 1ви декември – световният ден за борба със СПИН.
„Презерватирай се”. Без коментар:
Елина Иванова