Comments (6)

  1. Локум

    Ами не ща да смърдя на негър ,бе мааму стара!Па ако ще и целият да се е залял с Old space, негъра пак си мирише на негър-т.е.на развалена риба.Ай сиктир от такива реклами!Може да ги пробутвате в Америка,ама при нас нито негрите се харчат, нито негърските ви реклами…

  2. Ах, аххх, г-н Локум! Такова мачовско изказване, негативно, расистко и … неподходящо:) Това е блог за реклама, където разглеждаме и коменираме свободно, но все пак обективно… Ние не ви пробутваме реклами, нито ще ви молим да харесвате някой, просто се кефим:) И повярвайте ми жените се радват на този мъж ( не негър, а мъж) пъти повече от колкото на всеки нацистки настроен бг мачо 😉

  3. Да изкажа и аз мнението си.)))
    Съгласна съм с тезата, че жените са основните индивиди, които пазаруват, също така и че оказват сериозно влияние над мъжкия разум.
    Но като една обикновена себеуважаваща се женица, мога да кажа, че точно този мъж не ми харесва или по-точно направо ми е противен. Та си мисля, че конкретната кампания е насочена към определени хора и предполагам, че е изпълнила мисията си, просто аз не съм от тях )))
    Този мъж не ми е идеал, няма да купя на мъжа си Олд Спайс, а Жилет)))

  4. Нели Пейчева

    По повод на рекламата по-горе: научно доказано е, че рекламите за мъже имат за таргет група и женската аудитория, затова се обръща специално внимание на техния дизайн, за разлика от рекламите за жени, насочени само към тях. Въздействието се постига чрез много фактори. В играта на цветовете черният цвят символизира мъжественост, рекламите на Нивеа са изцяло в синьо-бялата гама. Подборът на тъмнокожи модели пък се свързва със сексапил. Не без значение са и слогана/ заглавието – посланието, което те носят. Но мъжете са тези, които търсят образи за идентифициране в рекламите за мъже, жените не биха могли да ги променят, колкото и да им се иска това.

  5. Емо

    Аз не съм расист, дори приемам циганите, но не бих се идентифицирал с негър. Явно е, че за да работи в бг рекламата трябва да се адаптира 😉

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *