Да бъдеш различен е рисковано. Независимо дали става дума за външния ти вид, държанието или рекламата, която те представя пред света. Изисква се смелост, за да изпъкнеш, да привлечеш внимание и да не си подвластен на негативните реакции на останалите.
Често компаниите се притесняват да правят различни реклами не защото ги е страх да са различни от другите, а защото не знаят дали тези реклами ще са в унисон с имиджа на собствената им марка, дали няма да намалят тежестта на нейната сериозност пред публиката.
Сваляме шапка на тези, които рискуват и го правят, колкото, за да привлекат вниманието по нестандартен начин, толкова, и за да накарат хората да се усмихнат и да направят живота им по-ведър, било то и за минутка.
Представям ви поредната герила акция на Volkswagen. Екипът на рекламната агенция създава конструкция в метростанция Alexanderplatz subway station. Тя представлява огромна пързалка, монтирана върху нормалните стълби, водещи към перона, плътно в ляво до ескалаторите. Тя приканва хората да опитат новия Fast Line и да усетят удоволствието от това да се придвижват едно идея по-бързо и по-свободно от другите.
Както можете да се досетите, на вайръл принцип, тя обиколи света буквално за часове чрез прередаване из социалните мрежи и сайтовете на принципа на видеосподелянето.
Елина Иванова
Много оригинална идея!
Искам и аз пързалка в метрото :))
Особено ефектен е завършекът – напушените музикално надарени бездомници и слоугъна – What are you driven by?. Струва ми се, че никой не е забелязал тази асоциация докато са снимали спота… Не е посланието, което VW биха искали да носят.
Алекс, наистина и аз не го бях забелязала! Прав си, какво ли ги подтиква? Хахахха нее, не ще да е VW, въпреки това Герилата си я бива. Искам такива кампании у нас, а клиентите толкова рядко са отворени да рискуват с подобни инициативи.