Ретроспекция:
CME (Central European Media Enterprises) закупи ТВ 2 и Ринг в средата на миналото лято. Компанията стопанисва 22 медии в 7 държави в Централна и Източна Европа, като общата им аудитория е близо 97 милиона зрители.
Цитат от Адриан Сърбу, програмен директор на „CME“, преди година: „Българският телевизионен пазар е доминиран от няколко основни играчи и аз силно вярвам в способността на „CME“ да стане лидер там през следващите 5 години.
Тази цел е постижима чрез развитието на местни програми, обединяване с румънски оператори и използване на нашите доказани умения и ноу-хау. Тази покупка е поредния „крайъгълен камък“ в стратегията ни за разширение чрез Централна и Източна Европа“.
Днес:
Преди няколко дни ръководството на телевизията официално обяви, че предстои пълна промяна на корпоративната идентичност. Новото име на медията е PRO.BG. На екран вече се появи новото лого, скоро ще имаме възможността да посетим и обновения уебсайт на телевизията на адрес www.probg.bg.
През първите дни на юли ще можем да проследим цялостното преобразяване на ТВ2 в PRO.BG. Рокадата в съдържанието ще настъпи от есента със старта на сутрешен блок, следобедно токшоу и втория сезон на “Размяна на съпруги”.
Планира се пускането на екран на още няколко риалити формата и игри. От екипа на телевизията обясняват, че ще продължат да работят с външни продценти, но смятат да залагат предимно на криейтива на собствения си екип.
“Вечерното шоу на Азис” и “Градски легенди” ще останат част от програмата, но дните и часовете на излъчване ще подлежат на промяна заради мачовете от Шампионска лига.
Ще ви припомня, че преди седмица спортната Ринг ТВ бе прекръстена на RING.BG, а радио Мила на PRO FM.
Елина Иванова
Аз умишлено изчаках преди да пиша, защото исках да прочета някакъв коментар на случващото се: какво ви е мнението за такъв тип ребрандинг, вече сте видяли логата, как ги приемате, прогнози за бъдещото развитие?
аз гледам само БТВ при това много рядко 😉
Прогнози за бъдещото развитие – поредната сиропирана телевизия. Поне така си мисля. Да спомена за слогъна на РИНГ.БГ – „СПОРТ МУ Е МАЙКАТА“…