април 28, 2009 E.Ivanova

Дойде ли краят на Рибалдо?

ribaldo

Една от последните крупни сделки, които се обсъждат на родния пазар, e тази между БТК и „Кимимпекс Търговия и Лизинг”, по известни като 2be.

Управителите на БТК и собствениците на търговската марка 2be подписаха договор, според който БТК придобива 100% от водещата верига магазини за телекомуникационни услуги. Сделката е част от стратегията на БТК за превръщането й от технологична в клиентски-ориентирана, ефективна и динамична компания, коментира Бернар Москени, главен изпълнителен директор на БТК.

Сливането на компаниите ще доведе до удвояване на магазините и БТК вече ще разполага с над 240 представителства.

Твърди се, че процесът по интеграция да приключи не по-късно от края на 2009, като основното, на което ще се залага е ребрандиране. Досега БТК е отворила общо 41 магазина с новата си визия в цялата страна. Предстои да се промени имиджът на още 56 до края на годината. Планирано е и изграждането и на над 20 нови обекта.

Интересно е какво ще стане с всенародния любимец – рибокът на 2be или така нареченият „ Рибалдо”. Гениалното хрумване за заставка с анимиран рибок бе адаптирано почти всяка седмица според последните новини, промоции, празници, спортни игри и др. Дали БТК ще уволни тв звездата или ще работи още по-усърдно за имиджа й?

Елина Иванова

Tagged: , , , , , , , , , , , , ,

Comments (4)

  1. До колкото знам, рибчо остава въпреки всичко…а на него така или иначе беше време да му се случи нещо ново. Всички знаеха това.
    Моето мнение е, че би било голяма грешка да „уволнят“ малкия оранжев симпатяга. По-скоро ще го обвържат с новата маркетингова подложка на фирмата.
    Освен това 2бе вече официално ще се превърнат от единствения дилър на 3-те мобилни оператора – в изключителен представител на Vivatel и BTK.
    Може би трябва да очакваме новият „Super Ribcho“ на 2be. 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *