Преди да излъчи тази малко глуповата, но пък запомняща се реклама в ефира на Супербоул 2015, производителят на лепило „Локтайт“ не беше особено познат в Америка.
Сега хиляди говорят за него, посочва Business Insider. Бизнес сайтът класира рекламата в топ 5 на най-добрите клипове от ефира на Супербоул през тази година.
Малко странно и смешно, видеото на марката лепило получава висока оценка от световните наблюдатели в маркетинга. Включително и от Adweek. Излъчването на спота струва 4,5 млн. долара и да, парите явно са добре похарчени. С рекламата компанията е успяла да се отличи сред останалите десетки рекламодатели в рекламния блок на финала по американски футбол. Потребители на Twitter коментират, че песента се е запечатала в ума им и са я запомнили.
Идеята е на агенция Fallon в САЩ. Така според екипа й може да се популяризира ефективно по телевизията пред американците едно всезалепващо лепило.
„Особено забавен“ в рекламата е финалният момент, когато жена признава, че лепилото е спасило брака им със съпруга й.
Сценарият е доста глуповат, но все пак говорим за американската аудитория.
Ето и видеото.