февруари 5, 2015 E.Ivanova

Рекламите на Super Bowl 2015

princeps 

Всяка година цяла Америка, заедно с рекламистите по целия свят, съсредоточават вниманието си около знаменития Super Bowl – най-популярното годишно спортно събитие в страната и второ по популярност в света след Champions League. Това е времето на най-скъпите реклами.

Телевизионните реклами за тазгодишното 45-о издание на Супербоул достигнаха рекордна цена от 4.5 милиона долара за 30-секунден спот.

Нека видим  Топ 10 на рекламите според гледаемоста им в дигиталното пространство:

Естествено, не ни изненадва първото място, заемано от „Lost Dog“, продължението, което направиха Budweiser на миналогодишния хит „Puppy Love“. Генерирала е смачкване 22,5 милиона онлайн гледания и над 800 хил. дейности в социалните мрежи само за седмица.

Вижте класацията:

1. Lost Dog

 

22,571,692 Online гледания  803,998 дейности в социалните мрежи

 

2. Kim’s Data Stash

14,583,956 Online гледания  408,864 дейности в социалните медии

 

3. The Brady Bunch

11,023,046 Online гледания 216,968 дейности в социалните медии

 

4. Newfangled Idea

 

10,828,314 Online гледания  41,270 дейности в социалните медии

 

5. Fable

 

9,051,321 Online гледания  55,576 дейности в социалните медии

 

6. With Dad

 

8,627,883 Online гледания  81,650 дейности в социалните медии

 

7. Real Life PacMan #UpForWhatever

 

7,849,376 Online гледания  116,910 дейности в социалните медии

 

8. Pay with Lovin

6,507,758 Online гледания  274,015 дейности в социалните медии

 

9. 911 Delivery

6,435,477 Online гледания  143,168 дейности в социалните медии

 

10. Like a Girl

2,756,449 Online гледания  493,322 дейности в социалните медии

 

 

 

 

Tagged: , , , , ,

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *