Всяка година цяла Америка, заедно с рекламистите по целия свят, съсредоточават вниманието си около знаменития Super Bowl – най-популярното годишно спортно събитие в страната и второ по популярност в света след Champions League. Това е времето на най-скъпите реклами.
Телевизионните реклами за тазгодишното 45-о издание на Супербоул достигнаха рекордна цена от 4.5 милиона долара за 30-секунден спот.
Нека видим Топ 10 на рекламите според гледаемоста им в дигиталното пространство:
Естествено, не ни изненадва първото място, заемано от „Lost Dog“, продължението, което направиха Budweiser на миналогодишния хит „Puppy Love“. Генерирала е смачкване 22,5 милиона онлайн гледания и над 800 хил. дейности в социалните мрежи само за седмица.
Вижте класацията:
1. Lost Dog
22,571,692 Online гледания 803,998 дейности в социалните мрежи
2. Kim’s Data Stash
14,583,956 Online гледания 408,864 дейности в социалните медии
3. The Brady Bunch
11,023,046 Online гледания 216,968 дейности в социалните медии
4. Newfangled Idea
10,828,314 Online гледания 41,270 дейности в социалните медии
5. Fable
9,051,321 Online гледания 55,576 дейности в социалните медии
6. With Dad
8,627,883 Online гледания 81,650 дейности в социалните медии
7. Real Life PacMan #UpForWhatever
7,849,376 Online гледания 116,910 дейности в социалните медии
8. Pay with Lovin
6,507,758 Online гледания 274,015 дейности в социалните медии
9. 911 Delivery
6,435,477 Online гледания 143,168 дейности в социалните медии
10. Like a Girl
2,756,449 Online гледания 493,322 дейности в социалните медии