септември 1, 2010 B. Parvanov

Сексуални/секси реклами

Време е и в този блог да има сексуална революция 🙂

След дълги размишления и спорове по темите в блога установих едно твърдение, което никой не опровергава – сексът продава! Малко по-надолу ще предоставя на вашето внимание достатъчно снимков материал по темата. Тук обаче идва и моралната граница – кое е секси реклама и кое си откровен секс. Креативизъм/кретенизъм има при всичките, но къде е границата и дали тя е мината (в смисъл прекрачена, а не „мината“ в онзи контекст).

Кампания на магазин за бельо

Това е секси, извратено, но наистина секси.

Следват две реклами, които са откровено порно…егати геловете 🙂

*High power lubrication

Hymen gel - tightening gel

Да се върнем на изискания вкус на Playboy Brasil, които с тази реклама честват 31 годишнината си – революция и прогрес – 1975 / 2006 :

Една поредица, която е забавна, но уви, не разбирам как ще си я върнеш („Get her back“) – в смисъл не от зеленчуците, а благодарение на качествата на продукта – рекламистки погледнато 🙂

Slogan - Get her back

И тук е мястото да отдадем заслуженото на гигантите от Durex, които знаят как да рекламират докато ни забавляват – поклон. Та нали точно това трябва да е рекламата – Entertainment 😛


Бойко Б. Първанов

Tagged: , , , , , , , , , , , , ,

Comment (1)

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *