Не е задължително да сте футболен фен или любител на креативните реклами, за да се усмихнете широко на това, което ще предоставя на вниманието ви след броени…редове. Както много пъти вече сме отбелязвали,“големите” има защо да бъдат наричани “големи”.
Поредният уникален герила проект е реализиран в Италия за Heineken. Отбор въодушевени рекламисти от JWT Италия огрганизират изключително мащабен класически концерт точно в деня и часа на едно от най-чаканите от запалянковците футболни дербита – Реал Мадрид срещу Милан (21 октомври миналата година) . Приятелките, шефовете и преподавателите на огромна бройка футболни фенове ги заставят да присъстват на концерта, обяснявайки им, че събитието е от изключителна важност.
Проектът е нестандартен, високобюджетен и бих казала грандиозен, защото освен над 1100 фена и техните придружители, свидетели на „постановката” стават и 1.5 милиона души, които гледат реакциите им на живо по телевизията. По-късно са проследени и над 5 милиона посещения в сайта на Heineken, посветен на ивента, както и безброй публикации и коментари в пресата, социалните мрежи и блогове.
А сега – насладете се на идеята и нейното брилянтно изпълнение:
Елина Иванова