За първи път в България политическа Герила рекламна кампания!
В продължение на темата за Герила маркетинга, бих искал да ви разкажа за последния наш проект, реализиран за ПП ЛИДЕР с Новото време. Както вече знаете Герила маркетингът е различен и иновативен подход за въздействие върху хората. Той цели да е интригуващ, запомнящ се, неочакван и изненадващ, създаващ силни емоции, нестандартен (като идея и място на реализация) и не на последно място с нисък бюджет.
На площад „Независимост” във Варна, както и между McDonalds и Драматичния театър в Пловдив, ние разположихме „врата в нищото” с надпис „АЗ НЕ ПРОДАВАМ ГЛАСА СИ”. Зад вратата се извисяваше триметрова стилизирана везна с надпис „ПАРЛАМЕНТ”. В двата й края бяха поставени два големи прозрачни куба, символизиращи избирателната урна. Върху единия куб имаше надпис „ИСКАМЕ ПРОМЯНА”, другият беше символично пълен с боклук в различни партийни окраски.
Жителите на Варна и Пловдив останаха приятно изненадани от необичайната инсталация, която привлече вниманието и въвлече в „играта” няколко хиляди преминаващи. По изключително иновативен начин поддръжниците на ПП Лидер с Новото време и мажоритарните кандидати – за Варна Красен Кралев, за Пловдив Емил Кошлуков, призоваха преминаващите да упражнят интерактивно правото си на глас на парламентарните избори, проведени на 5 юли 2009г., и да покажат, че всеки глас е от значение и може да се промени статуквото.
Младите поддръжници на ЛИДЕР задаваха на преминаващите следните въпроси: „Бихте ли продали гласа си?”; „Искате ли промяна?”; „Искате ли да изхвърлим боклука от парламента?”. Всеки, отговорил в движение на тези въпроси, имаше възможността да премине през вратата, заявявайки символично, че не продава гласа си, както и да постави топче (да гласува) в урната „Искаме промяна”. По този начин топче по топче гражданите успяха да наклонят везната в полза на промяната.
Може би снимките ще кажат много повече от думите, но най-важното е: Герила в България има и това, за което се бори нашият екип – все повече клиенти да са готови да използват този иновативен подход, вече е реалност.
* Генериране на боклук
* Брандираните топчета ЛИДЕР
* Искаме промяна за нашите деца
* Красен Кралев пуска „гласа си“ за промяната
* Екипът на Princeps Advertising с момичетата на Лидер с Новото време
* Вече сме в Пловдив
* Емил Кошлуков не продава гласа си
* Емил Кошлуков, Елина Иванова и Бойко Б. Първанов
Беше уникално! Щастлива съм, че имахме възможността да създадем първата истинска политическа герила, дано имаме още много много поводи да постваме подобни статии!
Благодаря ви, колеги, разкошни сте!
Е.
Поздравления за рекламата! Гледах снимки във ФБ и намирам идеята за много оригинална и добра.
Само не знам чия идея е вратата, но е малко нагло и лицемерно да сложиш „аз не продавам гласа си“ точно за Лидер. :)) Това е една от партиите с най-много купени гласове, къде с пари, къде на копроративен принцип.
Нямам намерение да влизам в политически спорове и исках просто да ви поздравя за рекамата, но след като видях снимката с вратата ми стана малко смешно… 🙂
Поздрави,
Р.
Браво колеги, страхотна идея и изпълнение!
…
На мен пък много ми се искаше да си продам гласа, даже евтинко щях да си го дам, ама не намерих кой да ми го купи 😉
Евалата Емо 🙂
Иначе много ти благодарим 🙂
Поздравления,продължавайте в същия дух!
Браво Ели, много свеж подход, Keep walking!!!