юни 19, 2009 admin

Рекламите на WWF спасяват света

32

WWF е интернационална неправителствена организация, която се занимава с опазване, изследване и възстановяване на околната среда. Формално е наречена World Wildlife Fund. Това е най-голямата в света независима организация за опазване на околната среда с над 5 мил. поддръжници и служители, работещи в над 90 страни, участващи в хиляди проекти по цял свят. Тази организация е и благотворителна, като 9% от приходите идват от доброволни дарители, частни лица и от бизнеса.

Тяхната мисия е да „спре разрушаването на нашата околна среда”. Всяка една от рекламните им кампании те докосва дълбоко и те кара да се замислиш за бъдещето на планетата. Има и кампании, които са просто шокиращи. Повечето от материалите и дизайна са дело на Ogilvy Mather. Ето и някои от тях:

Forest for live.

wwwf-forest-for-live1

wwwf-forest-for-live2

wwwf-forest-for-live3

Save paper-save the planet

wwfpaperdispenser

Wildlife is disappearing

wwfldisappear1

wwfldisappear2

wwfldisappear3

Where is your home?

mf600-00057765

mf700-00198141

Global worming

wwfglobal-worming014

wwfglobal-worming015

wwfglobal-worming034

They weren’t born to be worm

1158933261-sots-zhiv-01

1158933261-sots-zhiv-02

1158933261-sots-zhiv-03

И още:

wwf002

wwf018

wwf031

43

42

41

40

38

Всички реклами са уникални!!!
Нека да вземем позиция и да не бъдем безразлични!

Tagged: , , , , , , , ,

Comments (7)

  1. Angi

    Наистина уникални реклами.Виждала съм част от тях, но някои просто ме шокираха.Мога да кажа само едно голямо БРАВО на колегите , заели се с това мащабно начинание.

  2. Марта

    Страхотен криейтив, не мисля, че може да има друг коментар по темата 🙂

  3. Angi

    Чудя се кога ли ще може и ние да се гордеем с такива невероятни творчески изпълнения

  4. Диана Х

    Аз се чудя кога ще спрат да се избиват животни (някои от тях изчезващи видове) за кожени палта или „трофеи“. Рекламите са страхотни, но мисля, че трябва да има повече масова информираност по въпроса. В България дори няма един свестен завод за рециклиране на опаковки; колко човека мислите, че ще се трогнат от подобни визии?!..

  5. Angi

    Мисля , че няма да са малко.Кампании за каузи от този вид за съжаление наистина рядко могат да се видят у нас.Но се чудя защо някои не се наеме с задачата тези визии да се разпространяват глобално и то с наитина много по-голяма масовост от тази до момента.

  6. V.Lalova

    За съжаление разпространението на тези кампании, в каквито и да е форми,е свързано със средства.Голяма част от бюджета на такива организации се набавя от благотворителност.Т.е. за да има по-голяма чуваемост и разпространение на кампаниите е необходимо добри хора и „силни“ фирми да подадат ръка за тези кауза.Uniceff ,например,разчита също на благотворителност и дарения.Ние сме подкрепяли много техни проекти,дори и в момента също го правим.
    Идеята е,че печатници могат да напечатат винили,фирми за външна реклама да ги качат на бордове,телевизиите могат да пуснат по няколко клипа на ден и т.н.,всичко това безвъзмездно.В повечето случай медиите никога не отказват подкрепа.Въпроса вече се свежда до организацията и планирането,съпричастни хора винаги се намират.

Вашият отговор на Angi Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *