WWF е интернационална неправителствена организация, която се занимава с опазване, изследване и възстановяване на околната среда. Формално е наречена World Wildlife Fund. Това е най-голямата в света независима организация за опазване на околната среда с над 5 мил. поддръжници и служители, работещи в над 90 страни, участващи в хиляди проекти по цял свят. Тази организация е и благотворителна, като 9% от приходите идват от доброволни дарители, частни лица и от бизнеса.
Тяхната мисия е да „спре разрушаването на нашата околна среда”. Всяка една от рекламните им кампании те докосва дълбоко и те кара да се замислиш за бъдещето на планетата. Има и кампании, които са просто шокиращи. Повечето от материалите и дизайна са дело на Ogilvy Mather. Ето и някои от тях:
Forest for live.
Save paper-save the planet
Wildlife is disappearing
Where is your home?
Global worming
They weren’t born to be worm
И още:
Всички реклами са уникални!!!
Нека да вземем позиция и да не бъдем безразлични!
Наистина уникални реклами.Виждала съм част от тях, но някои просто ме шокираха.Мога да кажа само едно голямо БРАВО на колегите , заели се с това мащабно начинание.
Ето още нещо интересно:
Страхотен криейтив, не мисля, че може да има друг коментар по темата 🙂
Чудя се кога ли ще може и ние да се гордеем с такива невероятни творчески изпълнения
Аз се чудя кога ще спрат да се избиват животни (някои от тях изчезващи видове) за кожени палта или „трофеи“. Рекламите са страхотни, но мисля, че трябва да има повече масова информираност по въпроса. В България дори няма един свестен завод за рециклиране на опаковки; колко човека мислите, че ще се трогнат от подобни визии?!..
Мисля , че няма да са малко.Кампании за каузи от този вид за съжаление наистина рядко могат да се видят у нас.Но се чудя защо някои не се наеме с задачата тези визии да се разпространяват глобално и то с наитина много по-голяма масовост от тази до момента.
За съжаление разпространението на тези кампании, в каквито и да е форми,е свързано със средства.Голяма част от бюджета на такива организации се набавя от благотворителност.Т.е. за да има по-голяма чуваемост и разпространение на кампаниите е необходимо добри хора и „силни“ фирми да подадат ръка за тези кауза.Uniceff ,например,разчита също на благотворителност и дарения.Ние сме подкрепяли много техни проекти,дори и в момента също го правим.
Идеята е,че печатници могат да напечатат винили,фирми за външна реклама да ги качат на бордове,телевизиите могат да пуснат по няколко клипа на ден и т.н.,всичко това безвъзмездно.В повечето случай медиите никога не отказват подкрепа.Въпроса вече се свежда до организацията и планирането,съпричастни хора винаги се намират.