юни 5, 2009 admin

Interactive advertising

modern-advertising-methods

Ще ви представя един доста интересен метод за реклама. Интерактивната реклама, която ще видите малко по-надолу, е сравнително нов и несъмнено невероятно интересен начин за рекламиране. Едно от преимуществата и е, че няма как да не я забележиш.Вниманието ти веднага се грабва от пъстрите цветове, движещи се фигури, различни ефекти и винаги има момент на изненада.

Този вид реклама е подходяща за поставяне на витрини на магазини, на подове,на стени и на монитори. Клиентите също могат да бъдат най-различни, както и рекламирания продукт. При този вид реклама хората директно се докосват до рекламата и участват в нея чрез движенията на телата си. Преминаващите  предизвикват рекламата да се „случи”, да се активира. Клипчетата се излъчват от проектор, а чрез сензори се активират движенията в него.

Този тип реклама е типичен представител на външната реклама и затова таргетирането същo не може да е много точно, на ден покрай даден монитор или витрина могат да минат стотици различни хора.

Факт е, че за сега това удоволствие е доста скъпо и могат да си го позволят само големи, световни фирми и компании, но кой знае някой ден такава реклама може да видите и на кварталния магазин…. 🙂

Tagged: , , , , , , ,

Comments (7)

  1. Прекрасно е и толкова весело. Особено да ходиш по вода 🙂 Забелязахте ли колко човека се спряха и загледаха. Очевидно вниманието на „потребителя“ се привлича доста повече по този начин от стандартната статична реклама.

  2. B. Parvanov

    Наистина уникално! Идеята е страхотна и определено смятам, че това е бъдещето на рекламата. Тя (рекламата) трябва да е забавление за хората, за да не я пренебрегват. И това е супер, че ние рекламистите ще можем да използваме тази иновация, за да се докоснем до таргета си и ненатрапчиво да му продадем нашия продукт!

  3. E.Ivanova

    Вики,

    Както вече ти споменах, от скоро тези технологии се предлагат и в България. Разбира се, не пълната гама от възможности, но много от тях при поръчка към българската фирма, биват доставени, при това в съвсем разумни срокове. Няма да конкретизирам тук, тъй като не искам да правя реклама на който и да е, но ако някой се интересува – може да ми пише лично.

    Въпросните мои партньори работят с интерактивни екрани (някои от тях позиционирани дори на земята) и в интерес на истината цените им изобщо, ама изобщо не са скъпи. Просто още не е станало „модерно“ у нас.

    Аз лично, смятам да ги използвам на следващото CityScape изложение в Дубай за да презентирам с тях проект на наши клиенти. След като мине, ще кача много снимки и видио от там.

  4. Супер! За CityScape в Дубай това ще е право в десятката. Мога да си представя как ще изглежда и как ще останат впечатлени доста хора. Браво!

  5. Емо

    Много е яко! брех тези технологии… Ели, вземи да сложиш едно такова екранче и в НБУ да му се порадваме 😉

  6. Марта

    Много ми хареса, отдавна не се бях изненадвала толкова приятно. А има и другото предимство, че избягва ограниченията за аудор кампании в много от европейските градове. Ели, а като казваш, че има фирма в България, която го предлага, има ли вече и кампания, която го използва някъде?

Вашият отговор на E.Ivanova Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *