май 30, 2009 admin

Реклама на Times Square за милиони

12

Таймс Скуеър – една от емблемите на Ню Йорк. И тъй както Ню Йорк е „градът, който никога не спи“, Таймс Скуеър е мястото, където водовъртежът на живота никога не спира. Той налива около 55 млрд. долара годишно в икономиката на Ню Йорк – повече от икономиките на Боливия и Панама.

След направено от мен проучване открих, че за да рекламираш на Таймс Скуер, ти е нужен следният бюджет: от $125,000 до $300,000 месечно за обикновен билборд. Ако е електронен цената варира от $3 до $5 милиона. А какво остава за невероятните реклами на Coca Cola, Nike, Kodak, Maxell, McDonald’s, бюджетите им за реклама там са милиарди долари!

24

На Таймс Скуеър скоро ще има и първия „зелен” билборд, който се захранва от енергията на вятъра и слънцето. ”Екобордът”,  тежащ 15 800кг.,  ще се захранва от 16 вятърни торбини и 64 соларни панела. Той ще е с височина 14м и дължина 38м. С този проект ще се спести на околната среда 18 тона въглерод годишно. Не е ли страхотно!

Очаквам да се развихрите по тази тема, защото интересните и креативни реклами на Таймс Скуеър са хиляди.

32

43

51

61

Tagged: , , , , , , , , , , , , ,

Comments (8)

  1. Andrey Dankov

    Рекламата там е по-скоро въпрос на престиж, билборда на Coca-Cola е парвият поставен там, не е свалян от над 40год. и е най-скъпата рекламна площ в света заедно с този на Samsung (използван от компанията непрестанно последни 6-7год.) и третия над тях.

    Това по-скоро се отнася за темата „Защото го могат да си го позволят“ 🙂

  2. Вижте статийката, на която се натъкнах… Мисля, че все пак тези, които рекламират, все пак ще излязат на печалба 😀 😀 😀

    It’s no secret that Times Square is the place to see – and it’s also the place to be seen.

    The Times Square district is one of the most desirable and sought-after neighborhoods for national and internation advertising. This is no surprise given the area’s famous electronic screens and massive, striking billboards.

    Take a look at the facts:

    There are 200,000 employees in Times Square – one in four Midtown office employees work in this district.

    500,000 people go through Times Square every day – 250,000 employees and residents and 250,000 additional in tourists and passersby.

    Every day, more than 10 million viewers see live shots of Times Square through nationally televised programs like Good Morning America.

    A sign in Times Square receives an estimated 1.5 million impressions per day.

    And of course, some portion of the festivities in Times Square on New Year’s Eve are witnessed by a global telvision audience estimated at over one billion people.

    Advertising Opportunities

    At the Times Square Alliance, we often receive inquiries from national and international advertisers eager to make their presence felt at the Crossroads of the World. We hope this page will provide some helpful contact information for those looking to take advantage of advertising opportunities in Times Square.

    Повече може да прочетете на този линк: http://www.timessquarenyc.org/about_us/advertisingtimessquare.html

  3. Марта

    Аз обаче смятам, че ако не си Кока Кола, Найк, Старбъкс или поне не разполагаш с техните бюджети и позиции, въобще няма смисъл да наливаш милиони там, просто никой няма да те забележи на фона на гореизброените.

    Статията за човекопотока е ясна, но колко от тези хора ще забележат „обикновен“ билборд на фона на „тежащ 15 800кг., ще се захранва от 16 вятърни торбини и 64 соларни панела. Той ще е с височина 14м и дължина 38м“

    А, че е внушително – спор няма 😉

  4. E.Ivanova

    Мястото е уникално, цифрите също, но аз се замислих над написаното в коментара на July. И според мен тези, които рекламират там, много добре са си пресметнали, че ще излязат на печалба след бруталното вложение за реклама.

    Първоначално се зачудих дали е възможно да го правят по-скоро за имидж, отколкото да търсят възвръщаемост, но после бързо слязох на земята и прецених, че няма как нещата да се случват по този начин.

    Дай боже всеки му такъв късмет, да бъде облужваща агенция на подобен род „пресметливи“ клиенти 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *