Обожавам креативния подход към света. До момента, в който не попаднах на това, което ще видите след малко, не се бях замисляла колко дреболии могат да съпътстват една нетрадиционна реклама, както и едно неконвенционално представяне на бранд пред света.
Нормално, при една работна среща или запознанство, всеки оставя на отсрещната страна своята визитна картичка. Тя е лицето ви за пред другите, с нейна помощ партньорите ви ще могат да прочетат името и компанията ви, също така ще избегнете сконфузния момент, при който някои не е чул добре или запомнил тази информация.
Интересен факт са междукултурните различия в бизнес етикета, с които е добре да се запознаете, особено ако работите с чужденци.
1.Според правилата на бизнес етикета визитните картички не трябва да се вадят направо от джоба, а е добре предварително да бъдат поставени в кутийка.
2. Никога не плъзгайте визитната си картичка по масата. Това е израз на неуважение.
3. В арабския свят подаването на визитка с лява ръка се приема за обида. Подавайте картичката с дясната си ръка или с двете, но никога само с лявата.
4. В далечния изток подаването на визитка с двете ръце се препоръчва горещо, тъй като се счита за жест, показващ респект. Освен това подаващият трябва да гледа събеседника си в очите.
5 Ако сте на преговори с повече хора, подредете техните визитните картички на масата пред вас в реда, в който са ви ги подали, или в реда, в който са седнали. Така ще ви е лесно да се обръщате с имена към тях, когато разговаряте.
6. Никога не пишете върху картичките пред хората. В някои страни това се приема за обида. Ако някой желае да ви даде координати, различни от тези на собствената му картичка, най-добре е да го попитате дали има против да ги запишете върху нея, но непременно направете това на гърба й.
Тъй като първото впечатление винаги е много важно, искам да насоча вниманието ви към някои от най-запомнящите се визитки, които съм виждала.

Визитка на маникюрист

Лична визитка

Визитка на магазин за балони

Визитка на производител на щипки

Визитка на производител на детски играчки

Визитка на производител на гумени уплътнения

Визитка на брачен консултант

Визитка на доктор

Визитка на пианобар

Визитка на салон за красота

Визитка на производител на лего
Срещали ли сте подобни ? Ако да, предполагам ги помните и ще ги помните. И това е така, защото не скъпата хартия и лъскавият лак ще накарат хората да ви обърнат внимание, а нестандарният подход, който ще ви разграничи от всички останали.
Елина Иванова
Страхотни са 🙂 Май-много ми хареса на Google и това Post-Marriage Counselling 🙂
А ето и моите любими.Страхотни идеи![img]http://www.oddee.com/item_95201.aspx[/img]
Двете най-най, за които аз се сещам са:
1) визитка (лендскейп) спунктир по средата (вертикално) и дублираща се инфо от двете страни – на бракоразводен адвокат 😉
2) отпечатана върху гума (правоъгълник) визитка, която може да се прочете, само ако материалът се опъне достатъчно. На производител на особено разтеглива гума естествено.
Браво, много полезни правила, идеи и хубави визитки
Наитина интересни визитни картички! Виждал съм по интересни, но и тези видове са добра алтернатива. А относно бизнес етикетите при подаване на визитна картичка – не бях запознат. Благодаря ви за информацията! 🙂