май 19, 2009 E.Ivanova

Zip Internet: Животът като браузър

Zip Internet

През 2006 год. Интернет провайдърът Zip Internet рекламира услугите си на тясно целева група, а именно – мъжете. Слогънът „If only life were as simple as navigating on the web” („Ако животът беше толкова лесен, както навигацията в Интернет” ) отразява концепцията на кампанията. Сървисът на провайдъра е много удобен и не би трябвало да създава каквито и да било проблеми, съобщават информационните агенции. В следващите 5 рекламни визии с хумор е показано преимуществото на ползването на Интернет.

… просто натиснете „Stop”, ако хлапето плаче,…

2

… бутонът „Open” е удобен да се отстраняват неудобни дрехи,…3

… функцията „Back” би ви избавила от нежелана бременност,…
4

… а „Refresh” — би ви попълнил запасите от жизненоважните продукти,…
5

…вместо изморителни упражнения за отслабване направо натискате “ Delete”

Tagged: , , , , , , , , ,

Comments (2)

  1. B. Parvanov

    Ех, мечти, мечти – ако ставаше така…
    Иначе, много добро хрумване, добра визия и силно вярвам – голям ефект! Поздравления!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *