През 2006 год. Интернет провайдърът Zip Internet рекламира услугите си на тясно целева група, а именно – мъжете. Слогънът „If only life were as simple as navigating on the web” („Ако животът беше толкова лесен, както навигацията в Интернет” ) отразява концепцията на кампанията. Сървисът на провайдъра е много удобен и не би трябвало да създава каквито и да било проблеми, съобщават информационните агенции. В следващите 5 рекламни визии с хумор е показано преимуществото на ползването на Интернет.
… просто натиснете „Stop”, ако хлапето плаче,…
… бутонът „Open” е удобен да се отстраняват неудобни дрехи,…
… функцията „Back” би ви избавила от нежелана бременност,…
… а „Refresh” — би ви попълнил запасите от жизненоважните продукти,…
…вместо изморителни упражнения за отслабване направо натискате “ Delete”
Ех, мечти, мечти – ако ставаше така…
Иначе, много добро хрумване, добра визия и силно вярвам – голям ефект! Поздравления!
🙂 Да, ако беше толкова лесно и в живота…хъм, нямаше да ни е интересно!