април 29, 2009 E.Ivanova

Ненатрапчиви секси реклами

Sexy Advertising

Винаги съм се възхищавала искрено на премерено използвания сексапил в рекламите. Има една тънка граница, която не трябва да се преминава, защото след нея рекламата се превръща в пошла и реакцята на публиката става отрицателна.

Днес ми попадна една рекламка, след гледането на която дори не се замислих дали и какво да напиша, просто отворих блога.

Е как да не ти се прииска да си купиш Jillz ? Не знам какъв таргет гонят тук, но женската част определено са я спечелили още при първо гледане. Срещнах из интернет няколко коментара, оставени от жени, цитирам:

– “I secretly want to try the stuff. Where can I find it ?”,
– “Do they give them with Jillz, I want to order right now”
– “This is sexual objectification.”
– “SEXY-ASS MEN! Ooh, I’ve been waiting for the day that something like this would come along. I’ve always found it a stupid double standard that society constantly subjects me with advertisements featuring „sexy“ women who have little to do with the product, so I’m glad that this commercial came out to finally break that mold at least a bit. I’m a bit iffy on the singing, but seriously, who was viewing this for the music? Women/gay men need some eye candy, too!”

А ето и още нещо секси за мъжките ни читатели:

Елина Иванова

Tagged: , , , , ,

Comments (18)

  1. Polina

    leleeeeee maikoooo teq mujagi sa suuuuper!!!! s takiva kato tqh….ne Jillz, ami i djin s tonik bih pila 🙂 Elinka znae..kolko mnooooogo mrazim djin :P:P:P:P:P

  2. V.Lalova

    Тук много добре пaсва максимата „Sex sells“.Определено и аз бих пробвала Jillz,и то не веднъж….. 🙂
    Въпреки,че секси бельото е предназначено за жените,рекламата на Victoria’s Secret с упех провокира и двата пола,което е целта.
    Но е важно да не се прекалява,защото невинната еротика лесно може да стане порнография.

  3. Dani

    Edna predstavitelka na jenskata chast syshto blagodari 🙂
    Krasota!! Spria mi dyha..
    Eli, you make my day baby!
    Momicheta, az otivam da tyrsia Jillz. A vie? 🙂

  4. Nikolina Mihaylova

    Dobreee…ochevidno vsichki ste potursim Jillz 🙂 I tova si e!!!Sexa prodava!!!No i az da otbeleja, che granicata mejdu sexy i poshlo e mnooogo tanka…no tazi reklama e v zlatnata sreda 🙂

  5. Sophie

    O,da!Interesnoto e,4e v reklamata ima to4no 4 tipa myje.. za vsekigo po neshto 🙂 Za men e shokolada 🙂
    Ne moga da ostana bezpristrastna obache i kym drugata reklama :)…its too sexy 🙂

  6. E.Ivanova

    Тодо,

    Мисля, че на тази мястото и е в една тема от преди няколко дни. Определено е много много класи надолу, съпоставени Мара Отварачката и Victoria’s Secret.. чак оставам безмълвна.

  7. Андро бе

    Аз пък няма да си купя Victoria’ Secret underwear, пък и честно казано намирам рекламата за покъртително скучна. Една камара моделки по бельо? Со факин’ уот? Смятам, че тази е повече от типа реклами от които горките жени с допълнителни килца ги зачукват комплексите и отиват да си купят бельо от VS само за да запълнят празнинката в душичките си и да се почувстват „sexy“…

    Не виждам НИКАКВА провокация спрямо мъжкият пол в нея. Но естествено е въпрос на гледна точка, пък и аз гледам прекалено много порно и трудно се впечатлявам 🙂

  8. По принцип не всяка реклама трябва да е супер интересна, интересни филми по кината колкото искаш….Въпроса е, че самата реклама малко или много трябва да провокира подсъзнанието, а в случая това се получава с лекота ;)))

  9. B. Parvanov

    Еее, не си права Ели, това е българският вариант на „сексът продава“ 🙂

    А иначе има на какво да се учим:

    И кажете, че не са нацелили таргет…нежно, за всеки по нещо и задължителна запомняща се музика…

    Е, Мара или Ангелите!?

  10. Марта

    А ако Мара в тая реклама не беше точно Мара, а… Виктория Бекъм примерно (:D) Това щеше ли да промени начина, по който се възприема рекламата? И обратното, ако в кампанията на Виктория Сикрет беше… (измислете си някоя не съвсем типична красавица? С две думи, губи ми се кое е по-важно – концепцията или използваните лица?

  11. Емо

    Ми аз като напълно хетеросексуален мъж много се изкефих на рекламата за Jillz! И то не заради бек стрийт бойс-овете който подмятат ябълки, а заради музиката и общото настроение което рекламата излъчва, супер свежо е!
    С други думи бих опитал продукта, за да видя дали наистина е толкова свеж.

    Сега искам да попитам дамите, които са впечатлени от мъжете в клипа – каква е вашата причина да опитате продукта?
    Защото рекламата излъчва свежест, или защото си фантазирате че ще получите и тези мъже?

    То същия въпрос може да се зададе и за клипа на Ариана, само дето там комуникацията на самия продукт я няма никаква.

Вашият отговор на eleonora Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *