Comments (33)

  1. Емо

    хаха макс клийн… защо имам усещане, че тази тема ще се напълни с български реклами?

    P.S.
    Иначе Ан Джи много си я харесвам пък гърдите нека да се надуват, няма лошо…

  2. V.Lalova

    Аз веднага се сещам за рекламата на химическо чистене „Мастерхуд“ .Рядко дразнеща реклама.
    Иска ми се да мисля,че тъпите реклами са направени точно с този умисъл,да ти човъркат в съзнанието и да стържат по мозъка ти,сякаш с нокти драскат по дъскат,за да ти се запечата рекламата,но уви в повечето случай говорим за чиста некадърност.
    Много неща могат да те издразнят в една реклама,като започнем от лице,реплика,музика…

    http://www.vbox7.com/play:2b1668e8%5B/img%5D

  3. E.Ivanova

    Аз лично от години си имам фаворит и досега никой не е успял да го измести от първото място и да му грабне титлата “ най-идиотска реклама“. Ето за какво става въпрос:

    Наскоро, видях, че са направили и втора и трета част на гениалния спот, споделям ги с удоволствие с вас:

  4. Освен Евтерпа, имам още едни любимци, които не спират да пускат потресаващи реклами – Борола. Когато ги гледам, винаги оставам замислена, как е възможно някой да сътвори подобна тъпотия.Насладете се едни от най-култовите рекламни спотове:

    Борола, продукт Калорекс:

    РозаИмпекс, продукт крем Регал:

    Памперси Молфикс:

  5. E.Ivanova

    Понеже не е редно да пренебрегваме труда на западните ни колеги, поднасям на вашето внимание реклама, обявена за една от най-тъпите правени някога. Въпреки големия бюджет, въпреки секс апелите, дори въпреки присъствието на блонд-кралицата Парис Хилтън … не струва.

  6. Здравейте,
    случайно попаднах тук поради проверка на ключови думи в гугъл.
    Както се досещате съм представител на Max Clean и с изненада видях нашият рекламен клип ,в създаването на който взех дейно участие и никък не се срамувам от това между другото. Колкото до самите реклами …… незнам с какви познания сте в сферата на маркетинга и рекламата , но невиждам съществена критика по нито една реклама освен : Вижте колко е тъпа тази и подобни от сорта.
    Другото , което искам да се има предвид е бюджета . Не е коректно да сравнявате ниско бюджетна реклама за 10 000 и реклама на кока кола за 2 млн.
    Въпреки всичко бих се радвал на градивна критика , която да вземем предвид при следващи проекти.
    Пък и ако сте в бранша не е лошо да погледнем и нещо , което е ваше дело.

    С най-добри пожелания ,

    Йордан Савов

  7. E.Ivanova

    Здравейте господин Савов,

    Въпреки, че конкретно тази тема не е мое дело, като създател на блога и автор в него, искам да подчертая, че никой тук не претендира, че неговото мнение е единственото и вярното.

    Идеята на тази страница е в нея да се коментира това, което се случва и вижда на пазара, след което да се проследи истинското и неподправено мнение на хората, независимо дали то критикува или поощрява.

    Не се съмнявайте в опита и професионализма на авторите, защото те не са избрани случайно, ако сте обърнал внимание има отделна страница с кратка информация за всеки от тях. Всеки един работи в различни направления в сферата от години, повечето от колегите са и с профилирано маркетингово / рекламно висшо образование.

    Тъй като приемам съобщението ви лично, ако желаете ще ви изпратя куп неща, които моята агенция е създала през годините, за да се уверите в разликата. Можете да разгледате част от тях на http://www.princeps.bg. Има кампании от преди повече от 10 години, които се помнят и до днес ( На сираче хляб не се отказва – БЧК ). Има клипове, с качество, което конкурира западните спотове и днес ( Pizza Hut ) и тн и тн.

    Искам да подчертая, че конкретно тази тема не предполага анализиране на рекламни похвати, бюджети и резултати, а открояването на най-кофти рекламите, излъчвани в тв пространството. Това е така, тъй като блогът е предназначен за всякакви хора, независимо дали са професионалисти или любители, тъй като мнението им е важно за нас.

    Колкото до вашия спот, не мога да дам градивна критика, поради простата причина, че цялостната концепция не ми допада – изглежда адкси евтино. Ако смятате, че това е заради малкия ви бюджет, сметнете колко пари сте дали са заснемането, след което за излъчването на въпросния тв клип. Споделете, ако не ви притеснява, след което с колегите ще ви дадем един примерен план, как можете да похарчите тези пари за реклама разумно и в правилните комуникационни канали, така че да първо да имате възвръщаемост на инвестицията и второ – рекламата ви да не попада в такъв род теми.

    С цялото уважение, което мога да покажа, искам да ви помоля да прочетете внимателно следното – добре е всеки да върши своята работа, т.е. това, което прави най-добре и разбира. В тази връзка, не знам каква е позицията ви в Макс Клийн, но е ясно, че не сте рекламист,затова или сменете агенцията или оставете хората, които разбират как се правят реклами да ги правят и не им се месете, както предполагам и те не се месят във вашата дейност и не ви казват как да я вършите.

    Искрено се надявам, че не сме ви обидили по някакъв начин.

    С уважение,

    Елина

  8. Уважаема г-жо Иванова ,
    не се чувствам обиден по никъкв начин. Подразни ме тинейджърски подход в иначе сериозен блог.
    За съжаление битката между мениджъри и рекламисти се води отдавна. За нас е важно рекламата да продава – нищо друго. От тази гледна точка този 10 секунден рекламен спот има 600% възвръщаемост от което аз съм доволен. За съжаление абсолютните стойности са фирмена тайна.
    Пожелавам успех на Вас и останалите Ваши колеги

    Поздрави,

    Йордан Савов

  9. B. Parvanov

    Здравейте и от мен, господин Савов!

    Позволявам си и аз да Ви отговоря, тъй като смятам, че съм длъжен да Ви насоча към нещо,което явно сте пропуснали. Погледнете надолу от вашата реклама, или нагоре от Вашия коментар и ще забележите реклами,които трудно можем да кажем, че са с нисък бюджет. Рекламата с Парис – представител на работата на колегите от чужбина, а също така и рекламите на Evterpa – родно производство, определено са представители на високо бюджетни реклами…е, мисля, че по въпросът с бюджетите се изяснихме…
    В нашия бизнес не всичко опира до бюджета, да, той е много важно нещо, но историята е доказала многогратно, че успешните и гениалните неща могат да бъдат прости и евтини!
    С цялото ми уважение и компетентност ще кажа – ако Вашият клип струваше повече и беше по-дълъг, но със същата концепция – крайният резултат щеше да бъде същият! И извинете, но и рекламите на Bonux имат висока възвръщаемост, но това не означава, че струват!
    А ако държите, вярвам, че ние, авторите, можем да ви изведем списък със слабите черти на вашата реклама, и те да бъдат издържани с професионализъм и нагледни доказателства!
    С най-добри чувства: Бойко Б.Първанов

  10. M.Pavlov

    Здравейте г-н Савов,

    Съжалявам, че се включвам след толкова време. Все пак аз съм човека публикувал вашата реклама тук. Доста от нещата, които исках да ви напиша са вече казани в двата пост-а последващи вашия, но и аз имам какво друго да добавя.

    Ако не Ви е достатъчна критиката, може би не сте на правилното място. Ако пък искате хора, които явно са по наясно с нещата да ви измислят клип мисля, че сте на правилното място! Но г-н Савов тази услуга се заплаща и уверявам Ви, тук има хора, които биха направили рекламен клип за много по-малко пари с много по-добро качество, идея и изпълнение.

    За съжаление естеството на моята работа изисква да работя с готови реклами. Аз нямям много допир с разработването на самите реклами, а само ги пласирам по правилните медии. Въпреки това смея да твърдя, че и аз мога да се справя по-добре от вашия „криейтив“.

    А сега, малко математика. Казвате да не сравняваме клип за 10000 с такъв за 2 млн.? Подразбира се, че вашия струва 10000. Възвръщаемост от 600% при инвестирани 10000 е 6 млн. и това е без да броим парите, платени за излъчванията! Вие май не се занимавате само с химическо?! Ако искате да кажете, че след излъчванията на клипа стойността на бизнес или броя услуги предоставени от вас се е покачил с 600% това е съвсем друг въпрос.

    Не искам да се заяждам, но според мен Вие сте точно мениджър, при това сигурно добър такъв, решил да се намеси в работата на рекламистите и ги е пообъркал. Не сте ги оставили да направят това, което са искали и сега трябва да защитавате крайния резултат, за който се чувствате удоволетворен. Вие май не сте прочели целия ми пост, след който е показан вашият клип. Там ставаше въпрос точно за такива ситуации и резултата от тях.

    Накрая бих искал да Ви помоля да не смятате нищо тук като лична нападка или обида. Правим тези коментари с цел да стигнем до по-добри решения и за самите нас. Та нали в спора се ражда истината!

    С най добри пожелания!
    Мариян Павлов

  11. Здравейте г-н Павлов,
    Само да уточня цифричките някой да не се обърка нещо.
    600% от 10 000 са точно 60 000 или 6 пъти ,за който са трудни процентите 🙂 .
    Колкото до останалите коментари , както казах не се обиждам в никъкв случай по простата причина, че този спот си изпълни съвсем точно целта. Иначе колкото хора , толкова и мнения.

    Поздрави ,

    Йордан Савов

  12. Мартин Тончев

    Аз подкрепям г-н Савов…Не разбирам нищо от реклама, но не виждам как може да бъде заснет гениален клип за 11 секунди и то с видимо нищожния бюджет, който е ползван тук.Сумата от 10000 лв. предполагам, че е с включената цена на ефирно време в някоя кабеларка, иначе не виждам къде са отишли…И това че дебатираме точно тази реклама означава, че действително прави впечатление.Вече знаем за MAX CLEAN и във Варна! 🙂
    За мен например, тъпи са рекламите на Raiffeisenbank -„Ние казваме да!“ и „Па-па-па-па-па“

    Колкото до рекламите на Евтерпа и на разните билкови продукти мисля,че са замислени да са тъпи на пръв поглед, не забравяйте,че в България има много хора които се впечатляват от подобни чалга мотиви и търсят точно такива продукти.Някой направи ли си труда да провери цената на продуктите на Евтерпа?Ето :

    http://evterpa.eu/parfumes_order.html

    Повечето ви познавам и знам, че няма да си купите от този парфюм, даже и да беше със съвършена реклама.А кой ще си купи???Свикнали сме да виждаме само половин България, тази в няклокото големи града които сме посетили в последните години,плюс Банско,Трявна,Златни пясъци и Слънчев бряг например…Ама има и още толкова и сигурно голяма част от тези хора си купуват евтини парфюми, слушат евтина чалга, съответно може и да се кефят и на тази реклама.Нека не съдим само по нас какво как може да бъде рекламирано и съответно продавано.

    Съвсем наскоро се зачудих защо в една бензиностанция има цял рафт с аудио касети(основно пак чалга) и кой ги слуша още…Е,явно има кой,щом са ги наредили там 🙂

    Иначе ще се радвам много ако направите тема за вредните и лъжливи реклами,докъде трябва да се простират творческите права на рекламистите и трябва ли да има контрол над излъчването на някои на пръв поглед безобидни реклами.Не можах да намеря клиповете,но ще дам пример с рекламата на сокове RAUCH Everyday,където бащата става рано да прави фреш от портокали в гаража и после намира цялата фамилия на масата с чаша сок(дето ти трябва висше химическо образование да прочетеш и разбереш добавките дето ги пише на кутията,да не говорим за тези дето не ги пише,как ще има трайност повече от година иначе?) и в един глас всички му казват, че вече нямат нужда от фреш, защото сока е също толкова полезен…Или на някакъв сладкиш на Kinder, дето си говори с кана мляко в хладилника и му разправя, че е по-полезен от него?Е,не е ли прекалено?И какво си мислят децата докато ги гледат?

    Та…Има ли място за морал в рекламния бизнес или всичко е само въпрос на това, да се търси желания ефект?

  13. E.Ivanova

    Точно в това е проблемът, Марто, че това е цената за изработка на самия рекламен клип без излъчванията му в ефир. Ние също не виждаме къде са отишли парите, не са изобщо много, но не са и малко като се има предвид, че ( подчертавам) от гледната точка на рекламисти, са напълно пропиляни. За 10 секунди може да се направи сепмъл и стилен клип, който не само да не дразни, но и да се помни. Нужно ли е да обяснявам, че имам предвид да се запомни с нещо позитивно, а не обратното?

    Относно рекламата на Raiffeisenbank, може би е една от единствените, които ме караше да сменям канала, този звук определено ми опъва нервите.

    За Евтерпа – прав си, рекламата си има таргет, ти съвсем точно го описа и тя постига целите си спрямо него. Трябва обаче да подчертая още веднъж, че в тази тема търсим най-тъпата реклама според хорското мнение – не сме определяли таргет, бюджет, продължителност, страна на производство..В този ред на мисли, независимо дали си хваща таргета или не, рекламата си остава глупава. Дали си е изпълнила предназначението – както тази, така и останалите, които коментираме, е предмет на друга тема.

    Относно морала в рекламите, ще напиша подобна тема скоро, обещавам.

  14. Здравейте,
    искам да уточня, че сумата от 10 000 е примерна. Както казах в един от предишните ми постинги точните цифри са предмет на фирмена тайна.
    Относно самият клип : Не е правен в гаража естествено , нито от приятели. Заснет е с 2 професионални камери с режисьор 2-ма оператори и.н.т. от филмова къща. Актьорите също са наети от агенция. Това за опитно око вероятно трябва да е видно. За качеството на клипа ……немога да коментирам (защото съм страна). Както казах приемам всяка критика , стига да не виси във въздуха. За съжаление ми бе обяснено , че не това е целта на темата. Просто трябва да кажем : Това е тъпо !!! И това е всичко 🙂 . Няма лошо , но така не помагате на „съгрешилите“ , опитали се да направят нещо по-различно в борбата за клиенти . Това е нормално за тинейджъри. На място като това трябва да се прави обоснована критика от спецовете. Това е по моето скромно мнение разбире се. Нали се сещате , че не бих си губил времето да пиша някъде си, щото на някой си нашата реклема не му допаднала нещо и я намира за тъпа. Проблема си е негов! Когато обаче идва от подобен блог нещата трябва да стоят по друг начин.

    По- скоро Вие трябва да се занимавате с резултата от рекламата. По-това си личи коя е добра и коя не е. Това разбира се е трудно защото нямате достъп до тази информация и въпреки това …… Защото нека излезе някой от Вас и каже “ Аз бих се отказал от тъпа реклама която ще ми донесе 200 000″ примерно.

    Само още едно послено нещо. Когато се сравняват разни неща ,те трябва да еднородни. Това важи в математиката , икономиката и на пазара ако щете.
    “ не сме определяли таргет, бюджет, продължителност, страна на производство..В този ред на мисли, независимо дали си хваща таргета или не, рекламата си остава глупава. Дали си е изпълнила предназначението – както тази, така и останалите, които коментираме, е предмет на друга тема“
    С цялото ми уважение към Вас г-жо Иванова ще Ви поптам бихте ли казали – „Тези домати са по-хубави от тези банани“ , защото се получава нещо такова.

    Поздрави ,
    Савов

  15. E.Ivanova

    Ииии здравейте отново! Аз реших, че темата е приключена относно конкретно тази реклама, но щом държите, ще я продължим още малко. Започвам отзад напред – относно сравнението ви с бананите и доматите, което държа да отбележа е неуместно, ако трябва да бъде поднесено по този начин, ще звучи така – “ Тези домати може да са от най-хубавата оранжерия или нива, но имат кофти вкус“. Без да ме интересува от скъпите ли са, от евтините ли са, дали са изкуствени или ги е гледала някоя мила баба. Кофти вкус и това е. Сравнявам ги на база описа с всички домати, които съм опитвала и правя извод.

    За отказването от тъпа реклама за 200 000, тук вече разговорът ще стане ужасно дълъг и скучен за другите потребители, затова предлагам да го приключим. Защо „да се отказвате от тъпа реклама“, когато вие сте дали пари за изработката й ? Т.е. тя е можела да стане всякаква. Тук вече идва голямата пропаст между менижъри и леко пресилено да ги наречем „хора на изкуството“. Не искам да спорим, още по-малко да разваляме добрия тон, за пореден път ще се опитам да обясня, че този блог е за всички и това е причината колегата да напише тема, опитвайки се да създаде своеобразна класация. Ако започнем да анализираме рекламите, блогът ще стане тясно специализиран за хора в нашата сфера, а не това е идеята. Искаме той да е достъпен и интересен за всеки, за да не се притесняват хората да дават своето искрено мнение, независимо с какво се занимават.

    А, и още нещо, никой не твърди, че рекламата ви е правена в гаража, никой не е и попитал къде, с каква техника, за колко време и т.н. е заснета. Хората просто коментират крайния резултат, защото тях не ги вълнуват нещата от кухнята.

    Искате ли да създам тема, в която да се захванем наистина с анализиране на някоя реклама, независимо от какъв комуникационен канал ще я изберем? Може би тогава ще усетите разликата и ще видите, че не това е целта. Ще го направя с удоволствие за Вас, но ми се струва, че ще поизгубим интереса на останалите.

  16. Nikolina Mihaylova

    Здравейте драги ми бурно коментиращи,

    До сега се въздържах от коментари и просто се радвах на разразилата се дискусия (хубаво е, че в блога се събират хора занимаващи се с реклама и обменят мнения) :). И понеже тя доста се разрастна и започна да придобива леко абсурден характер, реших и аз да се включа :).
    Г-н Савов,
    Без да искам да ви обидя по какъвто и да е начин, трябва да отбележа че начина по който се засягате от критиката е някак детински ( даже мило детински). Все пак въпреки, че сте на мениджърска позиция в тази фирма, трябва да гледате по обективно на нещата…“ наше гардже си е най-хубаво“ важи с пълна сила, но за мамите и техните деца.Хубаво е, че разбирате не особено приятния факт, че не винаги можем да правим това което ще хареса на нас, а това което би повлияло на другите, в този бизнес. Но има агенции и агенции 🙂 Това за рекламата която може да е глупава, но ще донесе прилична сума, не е съвсем така…някак си е тъжно да го казваме въобще. Правим реклама, за да изградим и наложим една марка и след като е позната и с добър имидж, получаваме възвращаемост от нея. А когато се гради бранд, неговия образ трябва да е смислен(това не винаги е скъпо-погледнете темата за Guerilla marketing)!
    За да се развива рекламата, трябва да се търсят мнения и те не винаги са положителни, просто си извличаме поуката от това как изглежда създаденото от нас.А щом вашата реклама е попаднала в този блог, то очевидно нещо не е както трябва…в такива случаи не спорим, а се оглеждаме къде сме сграшили.

    Поздрави и лек Weekend 🙂

    Николина Михайлова

  17. Емо

    Г-н Савов,
    като потребител ще кажа, че рекламата Ви наистина изглежда евтина. Независимо с какъв бюджет е направена.
    Но от друга страна изглежда практична, явно хората се радват на „безплатната доставка“ и бързината с която се случва всичко. За мен в тази реклама се показва евтин имидж, но работещ продукт.

    Доколко тази комбинация може да бъде успешна на българския пазар? Щом имате 600% покачване на продажбите, явно сте спечелили своята аудитория. Явно на тази аудитория не и пука колко „скъп“ е вашия имидж, те искат просто да си изчистят дрехите, някъде където ще им излезе бързо и евтино. В това няма лошо разбирасе, ако твърдо стоите зад тази цифра „600%“ – евала 😉

    Колеги рекламисти, напълно съм съгласен с критиките Ви. Но не забравяйте че по-голямата част от българското общество е „евтино“. Ето защо евтините продукти трябва да изглеждат като такива.

  18. Marta

    Много негативни коментари се събраха за рекламата на Макс Клийн и колкото и да ми е неприятно, че пак говорим за българска кампания аз съм съгласна с тях.
    Имам няколко въпроса: защо не си направихте кампанията без ТВ – всички знаем, че комбинацията от добър криейтив, добра реализация и добро планиране струва много! Защо тези пари за некачествена ТВ кампания не ги инвестирахте в качествен принт, аутдор, т.н.?
    И още един въпрос, „мьекането“ на госпожицата в последната реплика част от концепцията ли е(допускам да е целенасочено, не знам какъв е таргета :):):))?

  19. Andrey Dankov

    Здравейте!
    Абсолютно съм сагласен с Н. Михайлова, още от началото доколкото разбирам блога е замислен като един вид получаване на feedback (обратна вразка)от обикновенните хора, нещо което в Бълагария несасе научили да го правят доста менаджери, затова и в сферата на услугите сме на светлини години от хората зад океана. По този начин се сабираики мнението на хората рекламистете ще се стремят да правят такива реклами които да не карат нас обикновнните потребители да сменяме канала повреме на рекламните паузи. Тай като се занимавам с електроника и се интересувам от всякакви такива нови джаджи да ги нарече ми попадна коментар повреме на световна конференция на рекламистите относно устроиството TIVO (интелигентен видео рекордер разпознаващ и пренебрегващ рекламите), та коментара беше че в 21 век рекламите вече не само нетрябва да бъдат дразнещи, но и самите зрители да искат и да имат желание да ги гледат, и да се измислят нови нетрадициони начини за реклама.
    А иначе относно рекламите постнати по-горе, да някои са гупави или нескопосано направени, а трети откровено дразнещи. Аз немога да се сетя да дам някав пример в момента просто защото вече подсазнателно сам спял да им обращам внимание, „помят се само победителите“ – добрите реклами се пак.

  20. Здравейте,
    ще се опитам да отговоря за последно и предлагам да затворим темата (поне относно коментарите към тъпите реклеми) .Нищо по-полезно няма да се роди явно. Ако решите да обсъждате нещо конкретно и имате нужда от другото мнение , с удоволствие ще участвам . Ако ме поканите разбире се.
    За съжаление явно аз съм се объркал! Реших, че съм попаднал на профилиран блог. Както и да е , извинявам се ,ако съм подразнил някого.
    Сега малко икономика за любознателните :).
    Компаниите имат различен стадий на развитие.
    Фирмите в детски стадий на развите се интересуват единствено от продажбите и привличането на нови клиенти. За тях това е въпрос на оцеляване. Добрия имидж опитват да изградят с най-сигурния рекламен канал : Качествен продукт или услуга – реклама от уста на уста.

    Ако успее компанията да оцелее и развие през този период идва ред на позиционирането на марка , продукти, таргетиране и.т.н.
    Това беше общото , сега идва ред на частното.
    Какъв е бранша? Какъв е пазара? Кои са играчите? Ами световният опит ?
    Стана малко сложно , нали ? Именно затова беше плод-зеленчукарската закачка. Знам, знам – Аудиторията , това го разбрах 🙂 .
    И понеже в нито едно мое мнение не съм защитил нашият рекламен спот , освен с това което е донесъл, е време и да се похваля.
    Опитайте да намерите нещо подобно (спот на химическо чистене имам предвид)в нета. Ще установите след мноого ровене ,че се броят на пръстите на едната Ви ръка.В сметката слагам и 3-те нашенски клипа.
    Тук едно малко лирично отклонение . Вероятно ще засегна някой , но …… в общи линии знам как работи криейтива. Гледат се стотици клипове на подобни продукти , харесвате си нещо , и нещо от Вас за разкош и …..се получава. Знам , има и попадения , но в общи линии така се работи.
    Та да продължа да се хваля. Оказва се , че 2 наши фирми опитват да направят нещо и го правят. Е да – може да не е върха ,но следващите ще са по-добри. Ще са по-добри ако фирмите имат достатъчно продажби разбира се .
    Мога с радост да кажа , че нашата малка фирма може да Ви предложи пакет услуги , които малко световни (и нито един български) хотел или ателие може да предложи на този етап.
    Това няма нищо общо с рекламния спот – просто паралел, че обикновенно сме пионери.
    Относно:
    „И още един въпрос, “мьекането” на госпожицата в последната реплика част от концепцията ли е(допускам да е целенасочено, не знам какъв е таргета :):):))?“
    Това е един дефект, който се превърна в ефект. Рекламата се запомня с това. Не сме го търсили, но свърши чудесна работа , както сам си разбрал 🙂

    Дано повечето въпроси са си намерили отговорите .
    С това приключвам постингите си в тази тема.

    С НАЙ-ДОБРИ ПОЖЕЛАНИЯ ,

    Йордан Савов

  21. E.Ivanova

    Блогът е профилиран единствено от гледна точка на това, че теми пишат само авторите, упоменати в едната от страниците тук. А всеки от тях, както вече ви казах, по един или друг начин, работи в сферата на рекламата.

    Пропускам всички писания за това „как се прави криейтив“ и изобщо кое след кое се прави, защото първо това е строго индивидуално спрямо клиента, продукта и агенцията, второ защото аз лично не съм съгласна.

    Всъщност г-н Савов, искам да ви кажа, че би трябвало да се радвате, защото с коментарите си тук ви направихме страхотна реклама самите ние, не искам да казвам бройка, но хората, които са чели темата изобщо, ама изобщо не са малко. Затова ще спрем обсъждането на вашия спот, а не коментирането на темата, защото смятам,че има какво още да се покаже тук.

    Има още доста теми, ще се радвам да оставяте коментарите си в тях, там предполагам ще бъдете безпристрастен като всеки един друг потребител.

    П.С. А относно „миекането“ отдавна го забелязах, но не го споменах с цел да не ви засегна по някакъв начин.

    Елина Иванова

  22. E.Ivanova

    Е, Мартичка, аз не мога да се въздържа от коментар – брутална е:) Мен ако питаш – дай да я преместим в темата за скандалните реклами ?

  23. Теодора

    Определено рекламата на REX. По-идиотско нещо не съм гледала. Лигава история. „Мой голям костенурчо“. С извинение, но ми се повдига.

Вашият отговор на Външна Реклама Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *