април 16, 2009 E.Ivanova

Баба Латинка най-после влезе в нета!

Ще предоставя на вашето внимание още една новопоявила се в родния ефир рекламна кампания, а именно тази на Мтел – “Mtel Homebox Unlimited”.

Иска ми се този път да запазя собственото си мнение за известно време, за да не накланям везните, преди да съм „чула” всеки един от вас.

Интернет революция за баба ви! Или пък за вас ? А може би за всички ?

Единствено ще вметна, че Латинка Петрова е уникална актриса, а отборът рекламисти на Мтел отдавна се възползва от услугите й и дори все по-детайлно доразвива образа й. Замисляли ли сте се обаче защо е избран точно такъв герой ? Ясно е, че смехът, както и сексът в рекламите продава.

А може би не точно „продава”. Чрез хумор винаги се изгражда изключително позитивен образ на продукта/услугата и се печелят с лекота симпатиите на хората, в следствие на което те стават привърженици на рекламираното. Друг въпрос е дали някога стигат до реална покупка.

Елина Иванова

Tagged: , , , , , , , , , , ,

Comments (3)

  1. Желязна е баба ти Латинка! Луда! Цялата серия освен тези трите последните е луда и така не съм се смяла от много време на реклами както на тези на Мтел. Което мисля, че е достатъчно въздействащ и запомнящ се ефект. 🙂

  2. B. Parvanov

    Като пропуснем това, че баба ви Латинка е номер 1 в първите реклами и ни кара да се смеем дълго и искрено, цялата рекламна кампания цели да ни покаже разрешен тип сравнителна реклама – Мтел ясно казват, БТК е архаично, непрофесионално и непрактично…

    Добър подход от страна на Мтел – като казвам добър, имам предвид успешен 🙂

Вашият отговор на B. Parvanov Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *