април 4, 2009 admin

Реклама на килограм

outdoor Princeps

„За Бога, братя, купувайте”

Един известен лозунг от близкото минало е актуален днес в пълния му смисъл. Рекламата стана достъпна за всички.Ще говоря по-конкретно за външната реклама.

В условията на динамична пазарна среда продажбената политика на фирмите трябва да се променя адекватно. И това се случва. Клиентите си кътаха паричките и орязваха бюджетите за реклама. За да се развържат тези средства са необходими и подходящи начини. Начинът е сваляне на гащите, о извинете, на цените. В момента при добър „пазарлък” с агенциите клиентите реално могат да свалят до 30% от цената по официална ценова листа. По напредначивите рекламни агенции успешно разпродават до една позициите си чрез last minute sale. Тук цената пада и до 50%.Борбата е голяма за клиенти и всеки драпа със зъби и нокти да докопа повече.

Така че, ако до сега сте се чудили – да рекламирам или не ,ще ви улесня – няма по-добър период от пролетта, топличко време, приповдигнато настроение, хората са навън и не им се прибира, съчетано и с добрите ценови условия….Какво му трябва друго на човек?

Tagged: , , , , , , , ,

Comments (2)

  1. E.Ivanova

    Всъщност клиентите още си „кътат паричките“ въпреки бонуси, намаления, промоции и т.н. И това е нормално, логиката е, че при сегашното положение на финансова криза, мениджърите предпочитат да задържат пари, за да може при евентуален проблем да изплатят собствените си заплати и тези на персонала, а не да се налагат съкращения.

    Last Minute Sale е наистина хитър начин да продадеш позициите си, въпрки, че са на по-ниски цени, защото в противен случай остават празни.

    Аз лично съм привърженик на бонус-схемите за лоялни или нови клиенти, при които клиентът заплаща част от позициите, другите получава бонус, заплаща няколко периода, срещу които получава няколко бонус и т.н. и т.н.

    Остава наистина и топличкото време да стане реалност 🙂

  2. V.Lalova

    Ели,
    Също добра техника е welcome discount. Тя се използава за нови кленти. Отсъпката е както от цените,така и предоставяне на допълнителни локации. Тази техника се използва и при въвеждане на нови услуги и продукти. Имах вече няколко подобни сделки, което значи че има интерес.:)

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *