Най-луксозният и престижен яхтен бранд в света – Sunseeker* – се довери на нас за цялостно маркетингово обслужване на нужните на компанията на българския пазар. За следващата една година сме планирали да създадем стратегия за популяризирането Sunseeker в България, както и да прецизираме стъпките на работа и развитието на бранда във времето.
*Основан през 1969 г. от покойния Робърт Брайтвайт, британският строител на яхти Sunseeker за последните 10 години е завършил общо 95 моторни яхти над 30 метра в корабостроителницата си, базирана в Пул. Когато Sunseeker за първи път започва работа преди половин век, търсенето е било за нещо съвсем различно от това, което е сега, а именно за малки и максимално бързи лодки. Поетапно то се променя, за да гони обхват, далечно мореплаване, високи технологични възможности и усъвършенстване по отношение на луксозния дизайн, като желанието за бърза скорост се запазва. С помощта на сделка с Red Bull Advanced Technologies започва да се работи по отношение на модернизиране на материали, инженеринг и олекотяване, за да може СЕГА отново да се вкара серия по-малки, по-бързи лодки и да се създаде „семейство“ от тези лодки през следващите няколко години.
В маркетинговата стратегия, която изготвяме за Sunseeker, се уповаваме на основни стъпки в бранд позиционирането на локален пазар, който познаваме прекрасно. За да извлечем максимален обем ползи и да минимализираме рисковете за успеха на подобен нетипичен продукт, разглеждаме детайлно реалната обстановка в България чрез ситуационен анализ на пазара, като се консултираме тясно с текущи собственици на този и на конкурентни брандове яхти.
Екипът ни, заедно с екипа на Sunseeker, започна обещаващо за бранда годината под мотото „ПОЗВОЛИ СИ МОДЕРНАТА КЛАСИКА“ на яхтеното изложение в Дюселдорф през януари, където реализирахме първите за 2020та продажби.
Пожелаваме попътен вятър на Sunseeker през тази година!