април 3, 2012 Z.Mladenova

Проста грешка или просто грешка в рекламата?!

Как търговците биха изпуснали евентуален клиент за стоката си поради невнимание и защо винаги да четем резюмето?

Защото явно не винаги е това, което изглежда. Рекламата понякога заблуждава потребителя преднамерено, а друг път един погрешно поставен стикер с цена например може да преобрази продукта така, че да го превърне в нещо, от което дори да се стреснем.

Грешките в рекламите или по-точно грешките върху рекламите изобщо не са рядкост. Колкото е важно за един рекламист правилно да подбере къде, как и по какъв начин да предложи на клиента да рекламира своята стока, така и “мърчандайзерите” и като цяло служителите в търговските обекти, трябва да обръщат по-голямо внимание на начина, по който се отнасят към стоките – дали ги поставят на правилните места, дали етикетът не скрива някаква важна част от опаковката и т.н.

Ако, например, в България тази книга би ни накарала да поглезим малкия си любимец, то във Виетнам, по начина, по който е поставен етикета, хората не само няма да обърнат внимание на “грешката”, която се е получила, но и съвсем естествено биха възприели, че им се предлага самите те да се поглезят с прясно изпечено кученце.

Неразбраните или нежеланите послания постигат ефект, който в случая е пагубен. Невниманието на търговците до такава степен стъпква труда на създателите на продукта, че където и да го изложат в този вариант, би било неефективно и често опропастяващо стоката.

Поли Цигорийна

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *