февруари 26, 2020 btalvi

Arny Steak – HEALTHY IS NOW TASTY

Компанията за здравословни храни “Arny Steak” се обърна към нас за професионална помощ в ребрандирането на бранда и ударното налагане на новия такъв на пазара.

Направихме детайлно пазарно проучване на нагласите на аудиторията, конкурентите на пазара и текущата ситуация със зараждаща се Cоvid криза в световен мащаб, която усложнява развитието на всеки един бранд.

За да сме от полза за своя клиент, екипът на Princeps Advertising Agency изгражда детайлна маркетингова стратегия, която да се базира на задълбочен анализ на генерираната в проучването информация. На база на нея ще развием и комуникационен план за предстоящата година.

Работата ни включва и създаване на изцяло нова корпоративна идентичност – лого, слоган, създаване на пъна гама package дизайн, рекламни визии и други.

В последващите стъпки планираме и изготвяне на допълнение към основната маркетингова стратегия, която да съдържа детайлно описание на разширяването на асортимента на организацията, информация и предложения за нови продукти, които да допринесат за таргетиране на нови целеви публики и заемане на свободни пазарни ниши.

3,2,1 .. Go!